Hvor køber man billige CD-skiver i Tysklan~
Fra : Zeuner

Dato : 23-05-02 17:09

Hej NG'ere

Måske lidt OT men vidste ikke lige hvor ellers jeg skulle poste.

Kender nogen et billigt sted syd for grænsen - ikke længere end Flensborg?

Mvh

Lars Zeuner

Fra : Beammeup

Dato : 23-05-02 17:21

"Zeuner" <zeuner@worldonline.dk> wrote in message

> Kender nogen et billigt sted syd for grænsen - ikke længere end Flensborg?

http://www.billigmedien.de

Der kan også snart betales med Dankort hos dem.

MVH

Beammeup

Fra : René Jensen

Dato : 23-05-02 17:41

Beammeup wrote:
> http://www.billigmedien.de

Hmm, ikke for at reklamere for nogen, men deres priser på henholdsvis
Mr. Platinum og Verbam Silver Crystal skiver er ikke specielt meget
billigere end www.homedata.dk, hvor man kan betale med Dankort.

--
Med venlig hilsen,
René Jensen

Once a upon a time a wise man said to me:
"I consider Windows like I consider bad weather ... I accept it and hope
for something better"

Fra : Peter

Dato : 23-05-02 23:11

> Hmm, ikke for at reklamere for nogen, men deres priser på henholdsvis
> Mr. Platinum og Verbam Silver Crystal skiver er ikke specielt meget
> billigere end www.homedata.dk, hvor man kan betale med Dankort.

Og prøv så at klikke på "Køb" - så sender de dig videre til deres partner,
www.billigmedien.de som IKKE(!!) tager Dankort... HomeData's cd-medier
sælges via førnævnte, så priserne burde være nøjagtig de samme!

- Peter

Fra : René Jensen

Dato : 24-05-02 12:21

Peter wrote:
> Og prøv så at klikke på "Køb" - så sender de dig videre til deres partner,
> www.billigmedien.de som IKKE(!!) tager Dankort... HomeData's cd-medier
> sælges via førnævnte, så priserne burde være nøjagtig de samme!

Errhhh, sagde jeg at Homedata's priser var billigere, næh, jeg sagde at
priserne var nogenlunde de samme, men fordelen ved Homedata var
Dankort-betaling.

Fra : Anders Lorentzen

Dato : 24-05-02 17:41

"René Jensen" <rene.jensen@adslhome.dk> skrev

> Errhhh, sagde jeg at Homedata's priser var billigere, næh, jeg sagde at
> priserne var nogenlunde de samme, men fordelen ved Homedata var
> Dankort-betaling.

Ja, men du kan IKKE betale med dankort når du køber CD-R på www.homedata.dk
.... Da de sender dig videre til www.billigmedien.de, når du trykker på
køb!!!

Anders Lorentzen

Fra : Michael Lund Sørense~

Dato : 24-05-02 11:51

"Peter" <peters@indbakke.dk> skrev i en meddelelse

> Og prøv så at klikke på "Køb" - så sender de dig videre til deres partner,
> www.billigmedien.de som IKKE(!!) tager Dankort... HomeData's cd-medier
> sælges via førnævnte, så priserne burde være nøjagtig de samme!

Hvad koster det typisk at få 100 CD-R plader sendt fra Tyskland ?

--
Hilsen
Michael Lund Sørensen

Fra : JRS

Dato : 23-05-02 18:00

Prøv at søge på www.karstadt.de efter "silverCircle" ..
Har lige hentet CD'er idag i karstadt i Flensborg ..
Koster 34.99 (265kr!)euro for 100stk spindel, 80min , 32x ..>> har brændt 20
af dem nu, og ingen fejl..
Husk at du skal bestille dem på HP'en og få dem enten sendt til Karstadt
Flensborg, eller hvem til dig selv :) Du kan ikke bare smutte i butikken og
regne med de har dem :-/

MVH
JRS

Fra : Kenneth Olsen

Dato : 23-05-02 19:40

Zeuner skrev:

> Hej NG'ere
>
> Måske lidt OT men vidste ikke lige hvor ellers jeg skulle poste.
>
> Kender nogen et billigt sted syd for grænsen - ikke længere end Flensborg?

Hos Calle kan du få 25 styks Mr Platinium 80 minutter skiver for 90 kr,
dette er ikke tilbud men normal pris.

--
Kenneth Olsen kenneth@olsen.dk http://www.kenneth.olsen.dk
Den danske Aldi direktør udtaler: "I mange af de etablerede

Fra : JRS

Dato : 23-05-02 20:23

"Kenneth Olsen" <kenneth@olsen.dk> skrev i en meddelelse
> Hos Calle kan du få 25 styks Mr Platinium 80 minutter skiver for 90 kr,
> dette er ikke tilbud men normal pris.

Men da heller ikke specielt billigt .. Fakta (her i Aabenraa) solgte faktisk
25stk spindeller af Mr. Platinum for 75 kr sidste år .. (yes, 80min) ..
Og jeg personligt har nu egentligt ikke lyst til at betale omkring 1kr mere
per cdr pga navnet ..

MVH
JRS

Fra : Martin S.

Dato : 23-05-02 22:38

"JRS" <jrs@kvalme.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> 25stk spindeller af Mr. Platinum for 75 kr sidste år .. (yes, 80min) ..
> Og jeg personligt har nu egentligt ikke lyst til at betale omkring 1kr

Det var vel inden Copydans cdafgift på 5 øre pr. minut var obligatorisk at
opkræve..
mvh. Martin

Fra : Kai L J Rasmussen

Dato : 24-05-02 00:36

Aldi i Tyskland har 20 stk. med cover til 80kr !

--
Hilsen Kai
Kai.L.J.Rasmussen@skolekom.dk

Fra : Jimme Sørensen

Dato : 19-05-02 14:42

prøv at kigge her, det er den tyske edbpriser:
http://www.geizhals.at/de/?cat=cdmed
her er en som sælger medier for 2 kr/stk

Fra : SCR DataService

Dato : 07-06-02 19:23

Gode priser på skiver fra Tyskland
--