Dysestørelse til FZ50
Fra : bombom

Dato : 23-05-02 02:01

Jeg har købt en 45.cylinder til min FZ50,skal der så sættes en anden
dyse i kaburatoren.Hvis JA,hvad størelse skal der så skiftes til.al spise grønne kartofler, ... (snip)

http://www.kandu.dk/

Fra : Brian Axelgaard

Dato : 23-05-02 14:16

"bombom" <bombom.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg har købt en 45.cylinder til min FZ50,skal der så sættes en anden
> dyse i kaburatoren.Hvis JA,hvad størelse skal der så skiftes til.al spise
grønne kartofler, ... (snip)

Ja du skal nok op i en 85´er. Har du en 16mm karburator skal du nok op i
knap 100

Fra : Thomas

Dato : 23-05-02 15:13

"Brian Axelgaard" <_I_HATE_SPAM_axelgaard@mail1.stofanet.dk> wrote in
message news:3cecebb4$0$9262$ba624c82@nntp02.dk.telia.net...
> "bombom" <bombom.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
> grønne kartofler, ... (snip)
>
> Ja du skal nok op i en 85´er. Har du en 16mm karburator skal du nok op i
> knap 100

Jeg kørte med en 62,5 eller 65 dyse på min 45'er FZ'er. Der sidder standart
en 14mm karburator på 45 modellen. nålen stod midt i.

Mvh. Thomas

Fra : Brian Axelgaard

Dato : 23-05-02 22:34

"Thomas" <tb_aalborg@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Jeg kørte med en 62,5 eller 65 dyse på min 45'er FZ'er. Der sidder
standart
> en 14mm karburator på 45 modellen. nålen stod midt i.

Jeg kørte med 16mm barburator + 16mm indsugning. enkeltbladet membran +
tunudstødning 45mm cylinder og 65 dyse. Den kom ikke over 55 på
speedometret! Den fik også alt for lidt "sovs", men inden jeg fik kigget på
det, var den solgt.
Desuden er standard karburatoren 12mm og ikke 14mm

Der står i THansen at begrænser bøsningen i indsugningen er 13mm.... min var
nu mere noget i retningen af det halve! før den blev boret op