AspImage
Fra : Flemming Jensen

Dato : 22-05-02 17:41

Hej igen

Jeg har kigget på aspimage, og det virker meget sejt. Det kan i hvert fald
gøre det jeg skal have den til, men jeg gider ikke betale for den! Kan jeg
ikke finde den gratis et eller andet sted? Eller er der måske nogle der har
det? Hvis jeg bruger den så skal aspimage vel også installeres på serveren,
ikk'?

__
Flemming Jensen

Fra : Mark S. Rasmussen

Dato : 22-05-02 19:06

PLOINK

Fra : Jakob Andersen

Dato : 22-05-02 19:17

"Flemming Jensen" <CyberOrc@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Jeg har kigget på aspimage, og det virker meget sejt.

Ja, det er det.

> Det kan i hvert fald gøre det jeg skal have den til, men jeg gider ikke
betale for den!

Nå, og det fortæller du os fordi?

>Kan jeg ikke finde den gratis et eller andet sted?

Det kan du ikke, det er et stykke software man skal betale for så dem der
udvikler det kan få mad på bordet. Ignorerer du også bare kassedamerne i
netto og fortsætter ud i bilen?

>Eller er der måske nogle der har det?

Sikkert, og de har forhåbentlig betalt for det.

> Hvis jeg bruger den så skal aspimage vel også installeres på serveren,
ikk'?

Ja.

--
Jakob Andersen

Fra : Flemming Jensen

Dato : 22-05-02 19:31

> Nå, og det fortæller du os fordi?

Det var ikke ment på den måde! Jeg mener bare at hvis man skal betale for
alle de addons man gerne vil lære kan man bruge rigtig mange penge på det.
Jeg tror ikke engang jeg kommer til at bruge det til på mine sider. Jeg vil
bare gerne lære hvordan det virker. 60$ eller hvad det nu var der koster er
derfor mange penge for mig (fattig studerende) hvis jeg ikke kommer til at
bruge det. Hvis jeg så kom til at bruge det ville det kun være til private
hjemmesider! Jeg må så bare lade være med at lære det, hvilket også er
iorden. Eller i hvert fald vente til jeg får penge til det! Lidt ærgeligt,
men sådan er det jo.

Fra : Jesper Stocholm

Dato : 22-05-02 19:51

Flemming Jensen wrote in

> [...]
> for alle de addons man gerne vil lære kan man bruge rigtig mange penge
> på det. Jeg tror ikke engang jeg kommer til at bruge det til på mine

har du undersøgt om der findes en trial til den ? Det gør der i hvert
fald til AspNNTP, så det kunne jo være ...

> Jeg vil bare gerne lære hvordan det virker. 60$ eller hvad det
> nu var der koster er derfor mange penge for mig (fattig studerende)
> hvis jeg ikke kommer til at bruge det.

Sikke noget pjat ... :0) ... $60 er ikke urimeligt ... og selvom man er
studerende, så er det et spørgsmål om at prioritere ... det er ikkke
umuligt at skrabe kr 500 sammen til en komponent.

> [...]
> være med at lære det, hvilket også er iorden. Eller i hvert fald vente
> til jeg får penge til det! Lidt ærgeligt, men sådan er det jo.

da tid åbenbart ikke er en begrænset resurse for dig (selv her i
eksamenstiden), så vil jeg foreslå dig at kigge på .Nets muligheder for
at manipulere med billeder. Mit umiddelbare gæt er, at den tid du vil
komme til at bruge på at sætte dig ind i det - hvis du ikke har erfaring
med .Net - langt vil komme igen i form af øgede kompetencer. .Net er jo
heldigvis gratis ... bortset fra telefontiden ved download af Frameworket
.... så der er ikke nogen up-front udgifter forbundet med det ...

Held og lykke med det ...

Ps: jeg er selv studerende, så vi er i samme sko ... selvom jeg måske
prioriterer min penge anderledes ...

:)

--
Jesper Stocholm
http://stocholm.dk

Fra : Sinkbæk

Dato : 23-05-02 18:04

"Jesper Stocholm" <spam200205@stocholm.dk> skrev i en meddelelse:

> [...]
>
> Held og lykke med det ...
>
> Ps: jeg er selv studerende, så vi er i samme sko ... selvom jeg måske

Du kan også bare bruge php = gratis

Også droppe al det kapitalistiske pis med at man ska betale for aaaaaaaalt -
fucking M$ verden!

Thomas Sinkbæk
http://www.sinkbaek.com/

Fra : Jesper Stocholm

Dato : 23-05-02 18:07

Sinkbæk wrote in news:3ced20f4$0$78785$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk:

> Du kan også bare bruge php = gratis
>
> Også droppe al det kapitalistiske pis med at man ska betale for
> aaaaaaaalt - fucking M$ verden!

plonk !

Fra : Kim Bach Petersen

Dato : 23-05-02 18:44

>.Net er jo heldigvis gratis ... bortset fra
> telefontiden ved download af Frameworket

FYI, Alt om Data har lige udgivet frameworket, SP1, SDK med mere på CDR
sammen med et særnummer om .NET - sådan lige, hvis man vil lege med og ikke
kan overskue 19-128MB på en 56K linie...

Kim