banner
Fra : Armen

Dato : 22-05-02 15:34

Hej allesammen..
jeg mangler en banner til at sætte den på andre hjemmesider så
den bliver kendt..

Hvis du vil lave en så skal den være sådan:
1.aa-software.tk(så skal denne tekst animeres til=)
2.Download Software(så skal denne teksten animeres til=)
3.Det er 100% Gratis(så kommer alle 1. 2. og 3 igen og igen)

Det skal være en animeret banner.... Teksten skal animeres
langsom til den næste og næste tekst..

Håber der er nogen der kan hjælpe..

Hilsen Armen

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 22-05-02 16:33

Armen <gn_gn_gn@hotmail.com> wrote in news:acga7t$432$1@sunsite.dk

> Håber der er nogen der kan hjælpe..

Paint Shop Pro har en udemærket "Animation Shop" der sagtens kan
klare det for dig

--
Henrik Stidsen | HS235-DK | Ikke eksisterende samleobjekt
http://min.hjemmeside.er.paa.http.kolon.2-x-skraastreg.susie.dk/

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 22-05-02 17:09

Wed, 22 May 2002 14:33:33 +0000 (UTC), skrev Armen
<gn_gn_gn@hotmail.com>:

>Hvis du vil lave en så skal den være sådan:

news:dk.opslag.stillinger er beregnet til den slags, hvad enten
det er lønnet eller ej.

I andre grupper er de uønskede.

med venlig hilsen
Knud
--
Er du i tvivl om hvilken nyhedsgruppe, du skal bruge?
Du kan læse alt om de forskellige grupper på

Fra : Joachim Cohn Jacobse~

Dato : 23-05-02 16:56

Armen wrote in dk.edb.internet.webdesign.html:
> Hej allesammen..
> jeg mangler en banner til at sætte den på andre hjemmesider så
> den bliver kendt..

Prøv selv at lave det. Det er ganske nemt. Du kan læse hvordan i
artiklen: http://www.html.dk/artikler/00015/

Venlig hilsen Joachim