Pilot-Link
Fra : Peter Jespersen

Dato : 22-05-02 13:48

Hi there!

Jeg har en del problemer med at få sync'et min Pilot, via JPilot - der jo
benytter Pilot-Link og der returnerer :

pi_accept Connection timed out
exiting with status -13

Serial interface er sat til /dev/ttyS0...nogle gange hjælper det at sætte
serial rate ned....andre gange ikke...

Any hints ???

--

Live long and prosper...

Fra : enrique

Dato : 22-05-02 16:20

Yello

On Wed, 22 May 2002 14:47:58 +0200, Peter Jespersen wrote:

> Serial interface er sat til /dev/ttyS0...nogle gange hjælper det at
> sætte serial rate ned....andre gange ikke...
>
> Any hints ???

Google kan måske hjælpe lidt?:
http://www.google.com/search?q=pi_accept%20Connection%20timed%20out&sourceid=opera&num=100&ie=utf-8&oe=utf-8

Jeg køre selv med en PIIIe på /dev/ttyS0 (crw------- enrique uucp /dev/ttyS0)
hastighed 57600, og har ingen problemer. Men jeg har _hørt_ om folk der
har timeout problemer med deres palm og linux, og der har været snak om
det OS upgrade på palmen skulle hjælpe (ved dog ikke hvorfor....)

--
Mvh. / Kind regards
Henrik Farre < enrique AT obel DOT auc DOT dk >

Fra : Peter Jespersen

Dato : 22-05-02 19:36

enrique wrote:

> [...]
> snak om det OS upgrade på palmen skulle hjælpe (ved dog ikke hvorfor....)

Det er ikke kun Linux der er problemer med har rodet med OS/2 porten af
Pilot-link og der er netop de samme problemer ...

--

Live long and prosper...

Fra : Peter Jespersen

Dato : 02-06-02 01:12

enrique wrote:

> [...]
> snak om det OS upgrade på palmen skulle hjælpe (ved dog ikke hvorfor....)

Er begyndt at bruge Kpilot istedet.....nu er der ingen problemer....

--

Live long and prosper...
Peter Jespersen, Linux User # 148303