Design af submitknap
Fra : Henk Rasmussen

Dato : 21-05-02 21:48

Hej

Er der en mulighed for at bestemme baggrundsfarve, fonttype og -farve samt
evt. andre designattributter på en submit-knap (button). Jeg benytter den
sådan her:
<input type=button value="Tilbage" onClick="history.go(-1)"
Jeg har prøvet med forskellige attributter tilknyttet men der sker intet.

Mvh.
Henk

Fra : Jonas Koch Bentzen

Dato : 21-05-02 22:43

Henk Rasmussen skrev:

> [...]
> benytter den sådan her:
> <input type=button value="Tilbage" onClick="history.go(-1)"

Submit-knap og button er to helt forskellige ting i HTML-sammenhæng. Men
jo, man kan godt give dem et lidt smartere udseende:

<input type='button' value='Tilbage' onclick='javascript:history.back()'
style='background: red; color: white; font-family: sans-serif'/>

--
Jonas Koch Bentzen

Fra : Henk Rasmussen

Dato : 21-05-02 23:35

"Jonas Koch Bentzen" <ingen.emailadresse@eksempel.dk> wrote in message

> [...]
>
> <input type='button' value='Tilbage' onclick='javascript:history.back()'
> style='background: red; color: white; font-family: sans-serif'/>

Tusind tak for det

Mvh.
Henk