Hvad gør jeg forkert???
Fra : Throm

Dato : 07-02-01 22:15

FP2K giver mig den fejlmelding at 'windows' is undefined, jeg vedlægger den
del af kilde teksten som den brokker sig over.

hvordan
de enkelte metoder virker.</font></p>
onMouseover="windows.status='Banner';
true" onMouseout"="windows.status=;
true" ;>Her vil jeg gennemgå lidt om det at have banner på en hjemmeside</a>
&nbsp;
onMouseover="windows.status='E-mail';
true" onMouseout"="windows.status=;
true" ;>Her vil jeg gennemgå lidt om det at få penge for at modtage
E-mails</a>
&nbsp;
onMouse="winddows.status='Startside';
true" onMouseout"="windows.status=;
true" ;>Her vil jeg gennemgå lidt om det at få penge for at bruge en bestemt
startside</a>

M.V.H. og tak for hjælpen

Henrik Dalgaard

Fra : NeoSapia

Dato : 07-02-01 22:26

Throm skrev:
> FP2K giver mig den fejlmelding at 'windows' is undefined, jeg vedlægger
den
> del af kilde teksten som den brokker sig over.

Det hedder ikke "windows.status" men "window.status"

Mvh
NeoSapia

Fra : Throm

Dato : 07-02-01 22:33

heheheeheh dumme fejl fra min side *banker hovedt ind i vægen et par gange*
og takker meget for hjælpen

M.V.H.

Henrik