Skærme
Fijala 3554
Samsung eller SONY?
Fra : Thomas Fries

Dato : 20-05-02 23:46

Jeg skal bruge en ny 19", og valget står mellem Samsung 959NF og SONY
CPD-E430. Er der nogen der har erfaringer med SONY'en? Jeg har læst en del
om Samsungen, men det afskrækker mig lidt med alle de "hylere". Men ellers
skulle det være en kanongod skærm.

Mvh
Thomas

Fra : Challenger

Dato : 22-05-02 22:31

Samsung 959NF er en meget bedre skærm og den smadrer SONY af banen ;)

Fra : ha

Dato : 23-05-02 09:08

> Samsung 959NF er en meget bedre skærm og den smadrer SONY af banen ;)

Ok, men hvis du nu samtidig forklarede h v o r f o r,
ville argumentet jo blive lidt mere overbevisende.

mvh
ha

Fra : Thomas Fries

Dato : 23-05-02 15:07

Det er den bare

Fra : gooz

Dato : 23-05-02 19:55

On Thu, 23 May 2002 15:07:04 +0100, "Thomas Fries"
<thomas.fries@esenet.dk> wrote:

>Det er den bare

Og æbler smager bedre end jordbær?

Mvh. Henrik

Fra : Sam

Dato : 24-05-02 23:57

Jeg er den lykkelige ejer af en Syncmaster 959nf og så vidt jeg ved er det
samme Triniton billedrør som i Sonyen,er dog ikke sikker.Den har de
karaktaristiske streger hen over skærmen.
Anyway,1280x1024 i 100 Hz er dælme dejligt.Og så er den en del billigere end
Sony'en.

Mvh. Henrik

Fra : -=Madsen=-

Dato : 29-05-02 13:30

Samsung har diamatron billedrør i deres NF model, det ikke er samme som
sony's Trinitron men de ligner hinanden

Fra : Sam

Dato : 30-05-02 16:13

thx
Så blev man det klogere
Men skærmen er stadig najs :D

Mvh Henrik

Fra : René Nautrup

Dato : 17-06-02 21:34

Jeg har lige købt en sony G420 og ville ikke bytte med en samsung

Sony = kvalitet

Fra : LA2

Dato : 19-06-02 19:30

"René Nautrup" <r.nautrup@mail.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg har lige købt en sony G420 og ville ikke bytte med en samsung
>
> Sony = kvalitet

Ja, men nu er Sony G420 jo også en bedre skærm end Sony G430. Personligt
mener jeg at Samsungen overgår Sony G430.....

LA2

Fra : Sam

Dato : 19-06-02 20:29

Sony=kvalitet,ja
Men prisen er så sandelig oxo derefter.
Har selv en Samsung959NF og er fuldt ud tilfreds med den.
Henrik

Fra : René Nautrup

Dato : 24-06-02 10:12

siger bare min mening!!!