import til Concorde
Fra : Per H

Dato : 20-05-02 20:28

findes der er lille godt program, ( kun kassekladde) som man kan
exportere til Concorde?

PH-BYG/Per Hansen

www.ph-byg.dk

icq 8212837

Fra : Ove Hansen

Dato : 21-05-02 07:09

"Per H" <phbyg@privat.dk> wrote in message
> findes der er lille godt program, ( kun kassekladde) som man kan
> exportere til Concorde?

[snip...]

Prøv demoen Prominent Finans på http://www.prominentdata.dk
/Ove

Fra : Søren Bjerrum

Dato : 22-05-02 08:46

> [snip...]
>
> Prøv demoen Prominent Finans på http://www.prominentdata.dk
> /Ove

http://www.summarum.dk/ kan også prøves ind til 300 posteringer.

Søren

Fra : Per H

Dato : 23-05-02 17:01

On Wed, 22 May 2002 09:45:54 +0200, "Søren Bjerrum" <sb@mijau.dk>
skrev:

>http://www.summarum.dk/ kan også prøves ind til 300 posteringer.

Men det er alt for store prg.

Det er kun kassekladde jeg skal bruge, .. Eller kan man lave det i
excel regneark, så det passer til concorde?

Vh Per
ICQ 8212837

Fra : lp

Dato : 23-05-02 18:14

er det concorde C4 eller C5 du bruger?

Har jeg forstået det rigtigt at du ville kunne skrive i en tabel og derefter
flytte over concorde?

Kan du ikke fortælle lidt mere hvad du skal bruge det til siden du ikke kan
skrive det direkte i concorde

MVH

Lars
Per H <phbyg@privat.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:mf4qeusu8gg6duetgmelrag2v7foge76sv@4ax.com...

Fra : Per H

Dato : 23-05-02 20:35

On Thu, 23 May 2002 19:14:15 +0200, "lp" <lars_emil@hotmail.dk> skrev:

jeg laver selv kassekladden og sender den til min revisor.

Hun bruger concorde, og så ville jeg kunne sende en fil
kommasepereret , som concorde kan impotere.

jeg har Revisys som er en kassekladde, men hun kan ikke impotere den
????
derfor ville jeg prøve noget nyt for at se om det kunne afhjælpe
problemet.

ellers skal hun jo intaste det hele i hånden;.(

> [...]
>flytte over concorde?
>
>Kan du ikke fortælle lidt mere hvad du skal bruge det til siden du ikke kan

Vh Per
ICQ 8212837

Fra : Jørn Rasmussen

Dato : 23-05-02 21:12

Per H skrev i meddelelsen ...
> [...]
>problemet.
>
> ellers skal hun jo intaste det hele i hånden;.(

Hvad hjælper det at sende nok så mange kommaseparerede filer, hvis
Concorde ikke har en facilitet til at importere sådanne filer i sin
kassekladde.

Måske skulle du bede din revisor om at stille større krav til de
programmer hun/han anvender.

Med venlig hilsen
Jørn Rasmussen
Retsløses Venner
http://www.farman.dk/domstole

Fra : Per H

Dato : 24-05-02 06:38

On Thu, 23 May 2002 22:12:03 +0200, "Jørn Rasmussen" <post@farman.dk>
skrev:

>Hvad hjælper det at sende nok så mange kommaseparerede filer, hvis
>Concorde ikke har en facilitet til at importere sådanne filer i sin
>kassekladde.

det har den da også
Vh Per
ICQ 8212837

Fra : Jørn Rasmussen

Dato : 25-05-02 08:37

> det har den da også

Hvilken version refererer du til ?
Står der noget i hjælpemanualen om hvilke krav der stilles til
strukturen af importerede data. Og...hvis du samtidig kan beskrive
hvordan dine egne data er struktureret kan jeg måske hjælpe dig.

hilsen
JR

Fra : lp

Dato : 24-05-02 16:49

Hej Per

Måske kan jeg hjælpe dig

Hvis du skaffer oplysninger om hvordan filen som revisoren skal have skal se
ud og fortæller mig
hvordan du ville have kassekladden kan jeg brygge et program sammen i MS
Access så kan du prøve det
om det er noget du ville betale en håndøre for( og vi snakker små penge da
jeg ikke lever af at kode)

Jeg forslog MS Access da jeg formoder du har den da du selv skrev om excel.
Fordelen ved Access er vi altid
kan videre udvikle det hvis du senere skulle have yderligere ønsker.

hilsen

Lars

lp-soft@it.dk

Per H <phbyg@privat.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:mrgqeuk1aue3qapicqtcfus35d742bvjrk@4ax.com...

Fra : Per H

Dato : 30-05-02 04:45

jeg sendte mail til dig i sidste ugfe, Nu er det kommet retur??

Vh Per
ICQ 8212837

Fra : Jørn Rasmussen

Dato : 24-05-02 06:15

Ove Hansen skrev i meddelelsen
<3ce9e47a$0$65086$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk>...
>"Per H" <phbyg@privat.dk> wrote in message
>
>[snip...]
>
>Prøv demoen Prominent Finans på http://www.prominentdata.dk

Prominentdata kan eksportere data til import i Concorde, men min CC
5 ver 1.80 har ingen importfunktion til kassekladde.
Derfor forstår jeg ikke hvordan det kan lade sig gøre.
Er der en forklaring?

hilsen
Jørn Rasmussen