Hvilken Webmail sever ?
Fra : Palle Jeppesen

Dato : 20-05-02 05:28

jeg ønsker at sætte en webmail server op
men hvad skal man vælge er der nogen der har et forslag til en god en.
jeg læste om skyrix i Alt om data den ser flot ud men er lidt dyr mår man
bare vil lege :)

--
Med venlig hilsen / Best regards
Palle Jeppesen

Fra : Jesper Frank Nemholt

Dato : 20-05-02 07:20

"Palle Jeppesen" <Pallej(remove-this-anti-spam)@iname.com> wrote in message
> [...]
> men hvad skal man vælge er der nogen der har et forslag til en god en.
> jeg læste om skyrix i Alt om data den ser flot ud men er lidt dyr mår man

IMP ( http://www.horde.org/imp/ )

/Jesper

Fra : Martin Bech

Dato : 20-05-02 09:21

In article <3ce87b62$0$97328$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk>,
"Palle Jeppesen" <Pallej(remove-this-anti-spam)@iname.com> wrote:

> jeg ønsker at sætte en webmail server op

Der er noget der hedder NeoMail. GnuSkole har en dansk beskrivelse her:
http://www.gnuskole.dk/bog/udvidetwebserver.html#WEBMAIL

--
Venlig hilsen

Martin Bech
Home Page: http://bech.i.am email: Remove XYZ from adress.

Fra : Michael Eriksen

Dato : 20-05-02 12:02

> Der er noget der hedder NeoMail. GnuSkole har en dansk beskrivelse her:
> http://www.gnuskole.dk/bog/udvidetwebserver.html#WEBMAIL

Neomail er god - bruger den selv. Men udviklingen er stoppet

Nogle andre har taget over i projektet OpenWebMail (openwebmail.org), og
det ser rigtigt godt ud. Stadig open source.

mvh

Michael

Fra : Rasmus Bøg Hansen

Dato : 20-05-02 12:20

Palle Jeppesen wrote:

> [...]
> men hvad skal man vælge er der nogen der har et forslag til en god en.
> jeg læste om skyrix i Alt om data den ser flot ud men er lidt dyr mår man

Jeg synes vældig godt om SquirrelMail (http://www.squirrelmail.org) - den er
nem at sætte op, har en million tilgængelige plugins og er gratis.

/Rasmus

"Nothing would please me more than being able to hire ten programmers
and deluge the hobby market with good software."
-- Bill Gates 1976
We are still waiting ....