Ram er for lidt ???
Fra : -=temka=-

Dato : 19-05-02 13:50

Hej alle ..

Jeg vil spørge om Min PC har kun 128 SD-ram , og jeg ved ikke om ram er for
lidt , fordi pga somme tid jeg må genstart , når jeg spiller og pludselslig
stop selv.. og Mit grafikkort er SIS315 med 128 SD-ram .. jeg synes nok og
stort ram i .. men måske jeg skulle have 2 x 256 DDR ram ??

Jeg håber at de kunne hjælpe og besvares tilbage til mig .. Mail :
temka@tdc-broadband.dk

Fra : Kent Oldhøj

Dato : 19-05-02 13:57

"-=temka=-" <temka@tdc-broadband.dk> skrev....

> Jeg vil spørge om Min PC har kun 128 SD-ram , og jeg ved ikke om
> ram er for lidt

Vi må vide lidt mere om dit system: Operativsystem, hvad bruger du
det til, hvornår opstår fejlen, hvilken anden hardware har du, osv.

--
Kent Oldhøj - Dansk Overclocking FAQ:
http://oldhoj.dk/overclockingfaq.htm

Fra : N/A

Dato : 19-05-02 14:47

Fra : -=temka=-

Dato : 19-05-02 14:47

nej Grafikkort er AGP , ikke onboard !!
Stadige somme tid stoppe nogle spille .. Men .. jeg ved ikke hvorfor !!!..

Fra : N/A

Dato : 19-05-02 16:03

Fra : Kent Oldhøj

Dato : 19-05-02 16:03

"-=temka=-" <temka@tdc-broadband.dk> skrev....

> Mainboard K7S5A

Start med at opdatere din bios til nyeste. Flere har klaget over
ustabilitet på K7S5A med ældre bios versioner.

Fortsætter problemet må du gerne være lidt mere specifik omkring dit
problem. Altså hvilke spil og hvordan du oplever fejlen.

Fra : -=temka=-

Dato : 19-05-02 16:24

Ok , men hvordan opdatere til min mainboard ? , jeg kender ikke . hvem
kender det ??
Jeg er ved download nyeste bios til min mainboard ..

Fra : Kent Oldhøj

Dato : 19-05-02 21:11

"-=temka=-" <temka@tdc-broadband.dk> skrev....

> Ok , men hvordan opdatere til min mainboard ?

Der er en FAQ om dit motherboard her:
http://forum.ocworkbench.com/ocwbcgi/ultimatebb.cgi?ubb=get_topic&f=4
&t=001477

> Jeg er ved download nyeste bios til min mainboard ..

Vær sikker på du får den rette(der er f.eks. forskel på om dit
motherboard har onboard LAN eller ej).