Lystfiskeri på Sveriges Television kanal 1
Fra : hh@cool.dk

Dato : 19-05-02 08:29

Hej NG

Idag d. 19/5-2002 kl. 2115 i Vilmarksliv.

Fluefiskeri på New Zeeland, med den danske fluefisker Lars Nielsen. Jeg
kender ham godt nok ikke, men udsendelsen lyder interessant.

Hilsen

René

Fra : Per Gylling

Dato : 19-05-02 10:32

      <hh@cool.dk> wrote:

> [...]

> Fluefiskeri på New Zeeland, med den danske fluefisker Lars Nielsen. Jeg
> kender ham godt nok ikke, men udsendelsen lyder interessant.

Hej René - og alle andre

Udsendelsen ka varmt anbefales! Her fiskes i krystalklare elve efter
magnumørreder...

Redaktionen
http://scandicangler.com

Fra : Bo Jørgensen

Dato : 20-05-02 09:33

Nogen der har optaget den (evt. divx) ? Havde desværre ikke mulighed for at
se den.

Hilsen Bo

Fra : Leif

Dato : 20-05-02 18:54

Genudsendes på onsdag, den 22. maj kl. 17.30 samt lørdag den 25. kl. 11.00
på Sveriges Television kanal 1
Vil optage den på alm. videobånd........

Mvh, Leif

Fra : Leif

Dato : 21-05-02 16:09

ØV, har ikke mere 1'eren på fællesantennen, så hvis nogen optager, så

Fra : Bo Jørgensen

Dato : 21-05-02 16:23

> ØV, har ikke mere 1'eren på fællesantennen, så hvis nogen optager, så

Ditto her - øv
Hvis der er nogen der kan smide den på harddisken er jeg interesseret.
Mvh. Bo

Fra : Brian

Dato : 21-05-02 17:47

> Ditto her - øv
> Hvis der er nogen der kan smide den på harddisken er jeg interesseret.
> Mvh. Bo

Også mig

Mvh Brian