Tænder på buksevand ?
Fra : anette christensen

Dato : 18-05-02 20:20

Er der andre end mig der tænder på en omgang buksevand ?
Jeg giver tit mig selv en omgang hjemme i køkkenvasken eller
toiletkummen.
Min historie starter nok i 8. klasse hvor jeg altid blev mobbet og tit
fik buksevand af 10. klasserne. Jeg havde et meget delt forhold til
det. Selvfølgelig er det ikke rart at sidde på vandkummen i
skolegården, men til gengæld ku jeg godt lide den opmærksomhed man fik
resten af dagen, når man havde fået buksevand i 11-frikvarteret. Så
skulle alle hen og mærke hvor våd jeg var blevet osv.
Udover at give mig selv buksevand derhjemme gør jeg det somme tider
også inde i byen. Fx tager jeg i indkøbscenter, går ud på toilettet og
giver mig selv en omgang i håndvasken. Så går jeg rundt i centeret med
våde bukser og kigger på hvordan folk glor på mig og tænker på om de
mon tror jeg har tisset i bukserne eller fået buksevand eller hva.
Nogen med lignende erfaringer ?
Er det mon en S/M-ting ?
mvh Anette

Fra : Broxgaard

Dato : 20-05-02 09:21

Du har lige tænde med med det du skrev
"anette christensen (slet NWM52)" <anette.christensen@NWM52get2net.dk> skrev
i en meddelelse news:3ce6a954$0$97302$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...

Fra : Georg

Dato : 28-05-02 22:38

> Er der andre end mig der tænder på en omgang buksevand ?
> Jeg giver tit mig selv en omgang hjemme i køkkenvasken eller
> toiletkummen.

Jeg havde en gang en ven, der (med sin kones vidende og accept) cyklede ud i
byen, og derude tissede han i sine bukser, så det kunne ses meget tydeligt
udvendigt på cowboybukserne. Derpå cyklede han hjemad igen med sive drivvåde
bukser, og det var denne hjemtur, der tændte ham så voldsomt. Han var meget
glad, hvis jeg sendte ham billeder af mænd og piger, der havde tisvåde
bukser på, ja selv piger i våde T-shirts kunne tænde ham. Jeg har desværre
mistet forbindelsen med ham. Dejlig fyr iøvrigt.
Mvh Georg

Fra : Jonsson

Dato : 07-08-02 08:15

"anette christensen" skrev d. 18-05-02 20:20 dette indlæg :
> [...]
> våde bukser og kigger på hvordan folk glor på mig og tænker på om de
> mon tror jeg har tisset i bukserne eller fået buksevand eller hva.

Kære Anette.
Jeg har samme ide og tænder også på det .
Vil du kontakte mig på: t_linders2605@yahoo.dk
Det ville være godt.
kh. mig

http://www.kandu.dk/

Fra : Kaspi

Dato : 05-01-03 16:00

> [...]
> våde bukser og kigger på hvordan folk glor på mig og tænker på om de
> mon tror jeg har tisset i bukserne eller fået buksevand eller hva.
jeg har det samme som dig anette! Jeg tænder også på buksevand, jeg
synes det er rart.
Jeg tror ik det er noget ud over det sædvanelige, jeg tror alle har en
tendens til noget andet. Jeg kan godt lide buksevand. Jeg fik det tit i
3 klasse! Jeg kan tydeligt huske det. Jeg fik det bare af de samme hver
eneste gang. Jeg fik buksevand af 5 piger fra de store klasser, de tog
mig altid ind på pigetoilettet og holdt mig ind under vandhanen imens
jeg blev mega våd :) På en måde kan jeg godt lide at få den
opmærksomhed, man får når man får buksevand.
Jeg gør præcis det samme som dig, jeg giver også mig selv buksevand ude
på toilettet, når der ik er nogen hjemme. På en måde ville jeg ønske at
få buksevand igen!
...Hvis jeg sådan skal svare på dit spørgsmål, så lyder mit svar, at du
er ik den eneste der tænder på det!
ps:min e-mail adresse er : kornskov@hotmail.com

http://www.kandu.dk/