Valg af Router til TDC adsl BB
Fra : Ole Pedersen

Dato : 18-05-02 17:12

Hej

Jeg har en BB adsl fra tele dk...jeg vil gerne have en router på...hvilken
en er god...

Jeg gider ikke det Zyxcel og Dlink lort....er det så kun Cisco tilbage...som
sikker virker, men de tager også deres pris for det...

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 18-05-02 17:13

"Ole Pedersen" <nej@nejnomail.com> wrote in message

> Jeg gider ikke det Zyxcel og Dlink lort....er det så kun Cisco
tilbage...som
> sikker virker, men de tager også deres pris for det...

Du spørger om hvilke der er gode, så skal du vel ikke skode nogle mærker
allerede fra starten.

Fra : Kjeld Nielsen

Dato : 18-05-02 18:03

Den 18/05-2002 klokken 18:11, skrev "Ole Pedersen" <nej@nejnomail.com> i
> [...]

> Jeg gider ikke det Zyxcel og Dlink lort....er det så kun Cisco
> tilbage...som sikker virker, men de tager også deres pris for det...

Prøv at kigge på <http://www.multitech.dk/edbvis.asp?id=NET2568>.
Den er jeg virkelig tilfreds med.

Med venlig hilsen,
Kjeld

Fra : Ivar

Dato : 18-05-02 21:35

Ole Pedersen skrev:

> Jeg gider ikke det Zyxcel og Dlink lort....er det så kun Cisco tilbage...som
> sikker virker, men de tager også deres pris for det...

Hvis du ikke er tilfreds med Zyxel og D-link, bør du skrive hvilke
krav du har til en router. Route kan de alle, det er kun hvis du
har specielle krav, at forskellene har betydning.
Hvis du ikke forstår at sætte dem op, er der ingen der virker,
med mindre du har held i spil

Ivar

Fra : Bent Nielsen

Dato : 18-05-02 23:08

Ole Pedersen skrev:
Ja nu gemmer du dig bag en ikke rigtig email, så du skulle ikke have
hjælp/oplysning, men jeg er selv tilfreds med mine 2 Longshine. De er
blevet let at bruge efter den har fået opdate. Så kan den router lokalt
så man kan tilgå en server på lan siden via den ip som er på wan. Ja
servfølgelig køre firewall.

--
Mvh.
Bent Nielsen

Http://Geos.dyndns.geos2.gif

Fra : Jimme Sørensen

Dato : 18-05-02 12:40

prøv at se her. gå ind under netroutere og så se på den USR der er her. den
har printserver og hele svineriet.
http://www.itbutikken.dk

du kan også cheke den her: www.proconsult.dk

du kal læse om den her:
http://www.usr-emea.com/products/p-networking-product.asp?prod=net-bb-rout&l
oc=grmy

eller på engelsk her: produktet er det samme selv om den har et andet
modelnummer. Modelnummeret er nemlig bestemt af hvor den bliver solgt
(hvilket land)