Stoppe MySqld-nt.exe
Fra : Rune Nielsen

Dato : 19-05-02 01:41

Hej,

Hvordan stopper jeg MySqld-nt, da jeg nemlig skal afinstallere MySql...

Mvh
Rune

Fra : Jakob Møbjerg Nielse~

Dato : 18-05-02 16:57

> Hvordan stopper jeg MySqld-nt, da jeg nemlig skal afinstallere
MySql...

Ligger den ikke som en service?

--
Jakob Møbjerg Nielsen | "Five exclamation marks, the
jakob@dataloger.dk | sure sign of an insane mind."

Fra : Mads A. Jensen

Dato : 18-05-02 19:09

Hej

Jeg plejer at starte WinMySQLAdmin.exe og gøre det nede fra statuslinie i
min Windows 2000.
Derefter kan du ligeledes lukke programmet derfra.

Men kommandoen, som gør; den kender jeg desværre ikke. Er der nogen, der
gør?

/Mads
http://php.disney-comics.dk/links

Fra : Jakob Andersen

Dato : 18-05-02 20:30

"Rune Nielsen" <rune@bit-group.dk> wrote in message
> Hvordan stopper jeg MySqld-nt, da jeg nemlig skal afinstallere MySql...

Du kan vel bare stoppe den på den "hårde" måde:

Ctrl + Shift + Esc

Og så vælg fanen "Processor" og højreklik på mysqld-nt og dræb den.

--
Jakob Andersen

Fra : Rune Nielsen

Dato : 20-05-02 07:26

Det kan jeg ik', for så siger den Permission Denied!

MVH
Rune

Fra : Kok

Dato : 25-05-02 08:14

> Hvordan stopper jeg MySqld-nt, da jeg nemlig skal afinstallere MySql...

Programmet kører som en service, og i dokumentationen er der en vejledning i
at fjerne den som service igen!

Allan

Fra : Jesper Nielsen

Dato : 25-05-02 11:41

> Hvordan stopper jeg MySqld-nt, da jeg nemlig skal afinstallere MySql...

net stop mysql
burde virke

--
Mvh. Jesper