Skærme
Fijala 3554
Teil 1726
Hylende TFT skærm
Fra : Henrik Jakobsen

Dato : 18-05-02 14:39

Hejsa.

Jeg har købt en Samsung syncmaster 171p. Men lidt til min skuffelse så
frembringer den en tinitusagtig hylen. Er det normalt (og bare mig som
er lidt sart) eller hva?

Hyletonen er ikke voldsomt høj men den er klart hørbar og faktisk ret
påtrængende, når man først har lagt mærke til den. Den kommer fra
bagsiden af skærmen ikke fra AC adapteren og den er der konstant altså
ikke kun ved bestemte farver.

Hvad siger i andre, og ikke mindst jeres skærme?

mvh Henrik

Fra : Bjarne Hansen

Dato : 19-05-02 22:07

"Henrik Jakobsen" <hj@aub.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> ikke kun ved bestemte farver.
>
> Hvad siger i andre, og ikke mindst jeres skærme?

Har lige selv anskaffet denne skærm og pakket den ud,
men dog ikke sat den i drift endnu.

Selvfølgelig skal din skærm være i orden og uden mislyde.
Min forhandler oplyste, at ved evt. problemer skal jeg kontakte
ANOVO service i Tåstrup, som har garanti-servicen for disse
TFT-skærme i DK. Det vil jeg anbefale dig straks at gøre.

Formentligt har du allerede installeret den danske brugervejledning
i PDF-format fra den medfølgende CD-rom og printet den ud,
da den der følger med skærmen indholdsmæssigt er meget ringe,
hvorimod PDF-printet, er særdeles omfattende.

Mvh
Bjarne

..