Firma-adresseservice
Fra : Niels H.

Dato : 17-05-02 23:01

Hejsa

Er der nogle der har kendskab til et firma, som udbyder adresse-service..
Dvs man kan have sit firma registreret på den pågældende adresse og de
sørger for at post kommer videre til en anden adresse? Det skal bruges, da
jeg i løbet af det næste år skal flytte en del rundt.

--
Niels

Fra : N/A

Dato : 20-05-02 07:31

Fra : Niels

Dato : 20-05-02 07:31

"Jesper Nielsen" <jesper.nielsen@ledigejobs.dk> wrote in message

> På Vesterbrogade, helt ude ved Valby Bakke ligger der et tudse gammelt
firma
> der har postbokse og som gør i det du efterlyser, men jeg kan ikke huske
> navnet på firmaet...

Oki... så kan jeg godt huske det firma... må lige tjekke det ud.

--
Niels