Intel Wireless gateway
Fra : Bjarke Hansen

Dato : 17-05-02 22:49

Nogen der har erhveret sig en sådan Wireless satan her?

http://www.intel.com/network/connectivity/products/2011_lan_access.htm

Hvordan er Routeren? Her tænker jeg på om den fx. kan bruges sammen med
programmer som har problemer med NAT. Kan ikke huske hvad den skal kunne
supportere. Men det ved i sikkert lige.

Nogen der har TDC Netexpress, som har denne?

Hvor god er rækkevidde?

Intel videre, ser det ud somon Intels Wireless point her, er det bedste bud?

Fra : Philip Søeberg

Dato : 17-05-02 23:42

> Nogen der har erhveret sig en sådan Wireless satan her?
Yup.

> Nogen der har TDC Netexpress, som har denne?
Yup.

> Hvor god er rækkevidde?
Glimrende... dog giver armeret gasbeton et problem :'(, men ellers er den
fin fin...
mål? uhmm... hmm.. ungefer 50m

> Hvordan er Routeren? Her tænker jeg på om den fx. kan bruges sammen
> med programmer som har problemer med NAT. Kan ikke huske hvad den
> skal kunne supportere. Men det ved i sikkert lige.
Router? Nej desværre... Intels WLAN er kun et wlan og intet andet... ingen
router, intet nat... det er en simpel "hub-wannabe".

- philip

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 17-05-02 23:54

"Philip Søeberg" <philip@NOSPAM-diskomarked.dk> wrote in message

> mål? uhmm... hmm.. ungefer 50m

Okey

> Router? Nej desværre... Intels WLAN er kun et wlan og intet andet... ingen
> router, intet nat... det er en simpel "hub-wannabe".

Nu kom jeg vist til at opgive den forkerte produkt interrese....

Det er
http://www.intel.com/network/connectivity/products/wireless_gateway.htm

Den anden, er vist væseligt dyrere.. Det var liige at tyde pridukt kode´en
før man kunne finde frem til den rigtige. Som koster ca. 2000

Denne har router. Men den ser dog lidt tvivlsom ud.... Skal bla bruge den
til Remote desktop udefra. Og dette er vist ikke skide smart med NAT. Men
mon den understøtter den her smarte funktion, så den "snyder programmet. Og
hiver extern Ip´en "videre" til den lokale?

Men hvilket produkt ER det du har med at gøre?