ADSL. Hvilket kabel
Fra : Karl Kristiansen

Dato : 17-05-02 18:22

Hej
Jeg har læst her i denne gruppe at man kan dele sin adsl med en hub koblet
til modemet og pc`erne koblet til hubben. Pc`erne kan sagtens køre på dette
lokalnet, men jeg får ikke noget signal fra modemet.

Så skal kablet fra modemet være et "krydset" eller et "lige igennem".
Jeg har ikke et lige igennem kabel, derfor har jeg ikke prøvet, men ville
lige høre om nogen kunne fortælle mig det inden jeg køber et.

TDC ADSL 256,

Karl Kristiansen
Rolund
64 42 36 49
Karl.kristiansen@privat.dk

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 17-05-02 18:35

"Karl Kristiansen" <bubelwa@post1.tele.dk> skrev i en meddelelse news:3ce53bf0$0$97273$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> [...]
> Jeg har ikke et lige igennem kabel, derfor har jeg ikke prøvet, men ville
> lige høre om nogen kunne fortælle mig det inden jeg køber et.

Tdc har ikke et produkt de kalder ADSL....

Men dit lyder mest som Bredbånd, som er en af flere ADSL.varianter hos Tdc ?

Nå - ligegyldigt - hvis du ikke har et krydset kabel, så kan du i stedet bruge en krydset port på din hub - det giver samme virkning
!

Den kan f.x. hedde Uplink eller lign.......

/Jan

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 17-05-02 18:38

PS !

Husk at du skal have 2 dynamiske IP-adresser for at komme på med 2 PC'er !

/Jan

Fra : Karl Kristiansen

Dato : 17-05-02 19:10

Tusind Tak for hjælpen