Jeg vil ha' noget....
Fra : Oliver Nielsen

Dato : 17-05-02 16:32

Gør det ondt at få den analt? Jeg har tit tænkt på at ville give en eller
anden den analt - er der en der melder sig frivilligt?

Mys mys
Oliver

Fra : Bo Warming

Dato : 17-05-02 20:21

"Oliver Nielsen" <Why@hotmail.com> wrote in message
> Gør det ondt at få den analt? Jeg har tit tænkt på at ville give en eller
> anden den analt - er der en der melder sig frivilligt?

De gange jeg har prøvet det, har det været med en pige der havde prøvet det
mange gange før - og som let kunne slappe af i ringsmusklen.

Hvis det ikke er sket, og hvis der mases på uden smøremiddel, skal det nok
gøre lidt ondt - men intet sprænges.

Jeg finder det opreklameret - skeden har stramhed og riller, der giver tæt
friktion om penis - endetarmen er blød - eftergivende - stor - STOR!.
Og ved vaginalsamleje bliver kvindens klitoris pirret, og det er vist ofte
bedre end noget gpunkt, indirekte prostata-pirring osv.

Som Nietzsche siger, "Kvinder er intelligentere(socialt) , mænd har
lidenskaber og barnlighed". Vi VIL prøve noget nyt og håber at græsset er
grønnere på den anden side at gærdet.
Kvinden siger "la dog barnet" og tillader analt for at glæde ham. Hvis der i
EB-annoncer står at en pige er "vild med analt" så overvej om ikke hun er
snu "born to please".

Fra : Lars Ehlers

Dato : 18-05-02 00:24

On Fri, 17 May 2002 17:32:28 +0200, "Oliver Nielsen" <Why@hotmail.com>
wrote:

>Gør det ondt at få den analt? Jeg har tit tænkt på at ville give en eller
>anden den analt - er der en der melder sig frivilligt?

Hej Oliver,

Hvad med at finde dig en sød kæreste og se, hvad der sker? Du kan evt.
bruge dk.opslag.personlige (denne gruppe er ikke til annoncer).

Og nej, det gør ikke ondt at have analsex. Vel og mærke hvis man er
afslappet og der er brugt godt med glidecreme. Der er mange piger, der
tænder på analsex (min kone er vild med det i perioder), men der er
også mange, der ikke bryder sig om det. Det skal man respektere og
ikke prøve at presse!

Held og lykke.

Lars

Fra : Nicolai

Dato : 18-05-02 11:05

wrote:

>Gør det ondt at få den analt? Jeg har tit tænkt på at ville give en eller
>anden den analt - er der en der melder sig frivilligt?

Hvad med at prøve på dig selv med en (i første omgang) lille
analdildo. Så har du bedre føling med hvordan det føles, hvordan man
gør og hvor dejligt det kan være.

- Nicolai
--
http://babylai.dk http://infantilism.org http://bledreng.dk