Super HQ lydkort
Fra : Thomas R. Olesen

Dato : 17-05-02 10:31

Hej jeg skal bruge navne på de bedste lydkort på markedet (pris (næsten)
underordnet).

Jeg har kun behov for kortets digitale udgang, der skal sendes direkte ind i
en et superanlæg (2-300.000 kr. klassen).
Skal understøtte THX/DTS eller hvad det nu hedder...

MVH.

Thomas

Fra : Peter C

Dato : 17-05-02 10:41

"Thomas R. Olesen" <roennow@email.dk> skrev i en meddelelse
> Hej jeg skal bruge navne på de bedste lydkort på markedet (pris (næsten)
> underordnet).

Har en kammerat der har et Guillemot ISIS. Det skulle vist være et RET
avanceret lydkort.
Jeg tror det kostede noget i retning af 4000,-

> Skal understøtte THX/DTS eller hvad det nu hedder...

DET ved jeg så ikke om det gør.

MVH Peter

Fra : "Morten Bjergstrøm"

Dato : 17-05-02 13:22

"Thomas R. Olesen" <roennow@email.dk> skrev:

> Hej jeg skal bruge navne på de bedste lydkort på markedet (pris
> (næsten) underordnet).
>
> Jeg har kun behov for kortets digitale udgang,

Så har du ikke umiddelbart brug for et dyrt lydkort men derimod bare et
billigt kort med digital udgang.
Jeg bruger selv et Hercules Gamesurround Fortissimo II med optisk
digital ind og ud og jeg er godt tilfreds.

Der er dog noget med Windows Mixer og resampling man skal være
opmærksom på men det ved jeg ikke rigtigt noget om.

--
Morten http://miljokemi.dk
Miljøtemaer: http://miljokemi.dk/temaer.htm