TDC NetExpress og D-Link DI-804...
Fra : Poul Bundgaard

Dato : 16-05-02 21:21

Jeg har anskaffet en af hver af subj., men har
en lille smule svært ved at få det til at spille.
Er der nogen her i gruppen der har sådan en router
og evt.har prøvet at få det op at køre.
DHCP-serveren kører fint, alle maskiner får
numre, ( de kører Win XP professional ),
den er sat op til at kalde op på PPOE,
kontonummer og password er indtastet,
maskinerne kan se hinanden - men ikke komme
ud på informationsmotorvejen og lege

Hints, anyone ?

--

" Information is like manure -
You can pile it into a stinking heap -

Fra : Rasmus Waehrens

Dato : 17-05-02 16:05

[KLIP - Dlink DI-804 minus I-net forbindelse]

Har du prøvet at angive kontonummer efterfulgt af @netexpress.dk?
--
Rasmus Waehrens

Fra : Hans Ostergaard

Dato : 17-05-02 23:35

On Thu, 16 May 2002 22:21:22 +0200, "Poul Bundgaard"
<poul.bundgaard@mail.dk> wrote:

> [...]
>en lille smule svært ved at få det til at spille.
>Er der nogen her i gruppen der har sådan en router

Har haft samme opstilling

Du skal ind under Diagnostics, hvor du kan forcere en dial - jeg
husker ikke lige menupunktet i hovedet, men der kommer ved aktivering
et popup-vindue, hvor du skal klikke dial - måske flere gange.

Kan du ikke find punktet, må du sige til - jeg kan måske lokkes til at
tilslutte routeren igen for en kort bemærkning

Vh. Hans