Guide til skiftning af koblingsplader på Y~
Fra : ds

Dato : 16-05-02 21:04

Er der nogen der har en eller anden guide??

Fra : Bjarke Madsen

Dato : 17-05-02 15:08

Jeg ligger lige en op på en hjemmeside adressen kommer inden længe

Fra : Bjarke Madsen

Dato : 20-05-02 17:26

Jeg får ikke lige tid til at lave den hjemmeside men jeg kan lige skrive det

Du skal bruge
nye komblingsplader
nyt olie
ny motorpakning

1. Tap olien af
2. Afmonter motoren og gør den pigenlig ren
3. Skru kaboratorsiden af motoren af (ikke noget med at banke en
skrugetrækker ned mellem blokken og skjoldet)
4. så er du inde ved koblingen
5. skrug de 4 skruer af og paspå skruger og fjedre ikke bliver fyldt med
jord (put dem i en gammel cremefrece bøtte eller ligende)
6. Så kan du fjerne de gamle koblingsplader men du skal også huske at du
ikke må få sand på jernpladen
7. Monter de nye koblingsplader og jernpladen
8. Monter trykpladen (Husk at spende over kryds)
9. Går samlingen ren og monter pakning og motorside (brug eventflydende
pakning hvis den er blevet voldet før)
10. Monter motoren på steldet (husk alle kabler, slanger og ledninger
11. hæld olie på og jurster koblingen

Det var da ikke så svært

Hvis du render ind i problemer kan du skrive igen

Hilsen Bjarke

Fra : DS

Dato : 20-05-02 22:48

Takker mange gange... så ved jeg hvad jeg skal bruge min eftermiddag på i
morgen