Ram til A7m266
Fra : Øistein Wind

Dato : 16-05-02 16:42

Hey gruppo!
Jeg skal have mere ram(har nu 128 mb), men er der stor forskel(og hvilken)
på Pc2100 og pc1600?
Og er det ikke nok med 256 oveni de 128? når jeg kører win2k.
og så til sidst: er der nogle specielle mærker der er bedre end andre. Der
er jo stor forskel i pris på de billigste og dyreste.
På forhånd tak for hjælpen!

Øistein

Fra : Mikkel Lund

Dato : 16-05-02 20:24

Det kommer an på hvilken cpu du har, og hvor hurtig den køre!

Hilsen Mikkel
Øistein Wind <oistein.wind@gmx.net> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3ce3d247$0$97288$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...

Fra : Øistein Wind

Dato : 17-05-02 18:00

Okay... jeg hat en Tbird 1133(og det kører din også). det jeg skal bruge
mest "ramkraft" til, er til at spille, så mon ikke 256 xtea rækker?