CYLINDERKIT 47MM PGO DR. BIG
Fra : Shaft

Dato : 16-05-02 14:49

Jeg har lige købet et CYLINDERKIT 47MM. DR RACING LUFTKØLET til min PGO Dr.
Big så mit spørgsmål er:

Er der noget specielt man skal gøre/tage hensyn til da det er første gang
jeg skal prøve og skifte dette???

Fra : Kasper Hauge

Dato : 16-05-02 14:07

husk at sætte låseringene GODT fast i rillerne, da de kan hoppe ud og
ødelægge kittet!

Fra : Brian Axelgaard

Dato : 16-05-02 15:36

"Kasper Hauge" <hauge@hansen.tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> husk at sætte låseringene GODT fast i rillerne, da de kan hoppe ud og
> ødelægge kittet!

Kan man sætte dem knap så godt fast? Jeg mener nu at enten sidder de fast
eller så gør de ikke...

ps: Vær venlig at kommentere under det du citerer. Tak!

Fra : Tim Sørensen

Dato : 16-05-02 21:54

"Brian Axelgaard" <_I_HATE_SPAM_axelgaard@mail1.stofanet.dk> wrote in
message news:3ce3c40c$0$10912$ba624c82@nntp01.dk.telia.net...
> "Kasper Hauge" <hauge@hansen.tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
>
> Kan man sætte dem knap så godt fast? Jeg mener nu at enten sidder de fast
> eller så gør de ikke...

Man kan sagten få dem til at sidde så de kun sidder 'halvt' låst fast.
Det er jo ikke altid at det er nemt, hverken at komme til at se eller
pille ved dem.

> ps: Vær venlig at kommentere under det du citerer. Tak!

So what?
Vi kan da se hvad han mener.
Vi er vel ikke perfektionist-nørder, der konstant skal rette
hinanden, eller være politi over for hinanden vel?

--
Mvh....Tim Sørensen
http://www.dondata.dk/

Fra : Brian Axelgaard

Dato : 17-05-02 14:38

"Tim Sørensen" <dondata@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> Man kan sagten få dem til at sidde så de kun sidder 'halvt' låst fast.
> Det er jo ikke altid at det er nemt, hverken at komme til at se eller
> pille ved dem.

Jeg sætter dem ind i hullet med en fladtang, hvorefter jeg roterer den
mindst 360 grader. Det sikrer at de sidder helt ind i "sprækken".

> So what?

Det er uoverskueligt.

> Vi kan da se hvad han mener.

Ikke altid, men måske i dette tilfælde.

> Vi er vel ikke perfektionist-nørder, der konstant skal rette
> hinanden, eller være politi over for hinanden vel?

Næh, men, hvem er da også det.