Puch Maxi... Hjælp!! Haster!!!
Fra : Camilla Reib

Dato : 16-05-02 09:50

Jeg har lige fået stjålet min fine scooter, men har i stedet fået lov at
låne en rærlig Puch Maxi... Hvordan skal blandingen være i benzinen? Hvis nu
jeg hælder 1 l. alm. benzin i , hvor meget 2.takt olie skal der så også i??
Man kan jo desværre ikke få det færdigblandede benzin mange steder mere...
Forståeligt!!! *g*

På forhånd tak for hjælpen...

Hilsen Camilla.

Fra : Brian Axelgaard

Dato : 16-05-02 10:41

"Camilla Reib" <c_reib@post.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
nu
> jeg hælder 1 l. alm. benzin i , hvor meget 2.takt olie skal der så også

2% hvis det er en god olie, og motoren ikke er tunet.

> Man kan jo desværre ikke få det færdigblandede benzin mange steder mere...
> Forståeligt!!! *g*

Det kan man da stadig her, lidt nord for Aalborg!

Fra : Michael Thomsen

Dato : 16-05-02 11:53

2% hvis den er stardard (ikke tunet)

4% hvis du vil være sikker på at den ikke går i stykker :)