msi k7v266 og 300 w aopen størmforsyning s~
Fra : Johan Andersen

Dato : 15-05-02 22:23

har lige fået et nyt bundkort (msi k7t 266 pro-R) samt en stang ram (pqi
2100 ddr).
efter at have samlet den og installeret alle updates til windows 2000 og
driverne til bundkort, skete følgene ved installation af skærmdrivere. efter
genstart når windows skulle til at logge ind, får jeg enten sort skærm,
skærmen midster signalet grafikfejl(gule skærm med grønne streger over).
Har nu siden testet grafikkort, bundkort og ram og alle viker perfekt.
Kan det være at min 300w størmforsyning ikk kan trække bundkortet, samt
processer (xp1700+)
eller er det bare cpu som fucker det op ?

Håber en kan svarer.
Mvh The Phantom

Fra : .: [d33p blu3] :.

Dato : 15-05-02 23:43

> eller er det bare cpu som fucker det op ?

Tror ik på PSU. Har en XP1800 til en 300watt Noname PSU, og jeg har
ingen problemer (1 40gb HD, gf4 mx440, dvd, cd-rw, 2*netkort, sblive, ecs
k7s5a mobo)

//Troels

Fra : Jonathan

Dato : 16-05-02 10:22

> Kan det være at min 300w størmforsyning ikk kan trække bundkortet, samt
> processer (xp1700+)
> eller er det bare cpu som fucker det op ?

En af mine kammerater skiftede kabinet og i det nye sad der også en 300W
PSU, men af dårligere kvalitet.
Maskinen var bestykket med en XP1700+ og blev ret ustabil med den dårlige
PSU...