review af IE6 beta - sites?
Fra : Peter T.

Dato : 07-02-01 06:56

Jeg mangler blot et link til review af IE6 beta - gerne med screenshots.
Nogen der kan anbefale et par steder?

Nysgerrigheden (og blenderen) tog voldsomt livet af katten.

--
Peter T.
Finsk er sundt!

Fra : Morten Klostergaard

Dato : 07-02-01 10:59

"Peter T." <pinoc10@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Jeg mangler blot et link til review af IE6 beta - gerne med screenshots.
> Nogen der kan anbefale et par steder?
>
> Nysgerrigheden (og blenderen) tog voldsomt livet af katten.

Kan du ikke bare hente den fra tucows også prøve at lege lidt med den selv?

fx http://tucows.cybercity.dk

\MK

Fra : Morten Klostergaard

Dato : 07-02-01 11:00

"Morten Klostergaard" <Morten@Klostergaard.dk> skrev i en meddelelse

> "Peter T." <pinoc10@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Kan du ikke bare hente den fra tucows også prøve at lege lidt med den
selv?

> fx http://tucows.cybercity.dk

http://tucows.cybercity.dk/win2k/preview/145033.html

\MK

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 07-02-01 11:59

Wed, 07 Feb 2001 09:59:33 GMT, skrev "Morten Klostergaard"
<Morten@Klostergaard.dk>:

>http://tucows.cybercity.dk/win2k/preview/145033.html

Det var utroligt - jeg ikke MS ville have den ud.

Den er heller ikke umiddelbart til at finde hos dem selv.

med venlig hilsen
Knud
--
http://smedeparken.mobilixnet.dk - opdateret 31. januar 2001.

Fra : Morten Klostergaard

Dato : 07-02-01 13:44

> Det var utroligt - jeg ikke MS ville have den ud.
>
> Den er heller ikke umiddelbart til at finde hos dem selv.

Prøv at køre den, det kan godt være at den ikke er bundet til windows mere,
men den er 100% bundet til hotmail.

\MK

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 07-02-01 11:36

Wed, 07 Feb 2001 09:58:55 GMT, skrev "Morten Klostergaard"
<Morten@Klostergaard.dk>:

>Kan du ikke bare hente den fra tucows også prøve at lege lidt med den selv?
>
>fx http://tucows.cybercity.dk

Jeg tvivler på, at det kan lade sig gøre .

De har da ikke MS betaprogrammer.

Den huserede i sidste uge på en hjemmeside, men downloadningen blev
stoppet af MS.

med venlig hilsen
Knud
--
http://smedeparken.mobilixnet.dk - opdateret 31. januar 2001.

Fra : Poul Erik Lindaa

Dato : 07-02-01 16:45

On Wed, 07 Feb 2001 11:36:24 +0100, Knud Gert Ellentoft
<knudgert@mail.tele.dk> wrote:

>Jeg tvivler på, at det kan lade sig gøre .
>
>De har da ikke MS betaprogrammer.

Kig nu lige efter, den er der nu godt nok.

Poul Erik

--
==__o
Poul Erik Lindaa === _'\ <_ E-mail: pe.lindaa@aof.dk

Fra : Peter T.

Dato : 07-02-01 20:24

In article <z%8g6.22716$zw.435149@twister.sunsite.dk>,
Morten@Klostergaard.dk says...

> Kan du ikke bare hente den fra tucows også prøve at lege lidt med den selv?
>
> fx http://tucows.cybercity.dk

Jeg havde nu alligevel aldrig troet at den kunne suges fra en tucows.

Fra : Morten Klostergaard

Dato : 07-02-01 20:28

> In article <z%8g6.22716$zw.435149@twister.sunsite.dk>,
> Morten@Klostergaard.dk says...

> Jeg havde nu alligevel aldrig troet at den kunne suges fra en tucows.

Tucows gør meget i beta versioner.

\MK

Fra : Michael Kjeldsen

Dato : 07-02-01 23:00

> [...]
>
> "Peter T." <pinoc10@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Kan du ikke bare hente den fra tucows også prøve at lege lidt med den

Jeg tror der er nogen der bytter om på begreberne. Den Explorer som ligger
på Tucows er benævnt MSN Explorer og Microsofts egen hedder Internet
Explorer. Har endnu ikke downloadet den, men tvivler meget på at det er den
nye, da jeg forleden aften fandt IE6.0 i den nyeste beta version og den
adskiller sig klart fra den på Tucows.

Jeg kan jo tage fejl, men jeg tror det ikke *GGG*

Michael Kjeldsen
kjeldsen64@hotmail.com

Fra : Michael Kjeldsen

Dato : 07-02-01 23:40

"Michael Kjeldsen" <kjeldsen64@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> adskiller sig klart fra den på Tucows.
>
> Jeg kan jo tage fejl, men jeg tror det ikke *GGG*

http://explorer.msn.com/non_enus.htm

Michael Kjeldsen
kjeldsen64@hotmail.com

Fra : Morten Klostergaard

Dato : 08-02-01 10:26

> den

> http://explorer.msn.com/non_enus.htm

Doh, jeg vidste ikke at der var to udgaver!

\MK