Opgavebørs?
Fra : Ken Schultz

Dato : 15-05-02 14:26

Hej

Ved I om der findes et website, hvor mindre web-opgaver kan opslås, og hvor
firmaer kan byde ind/kontakte os?

Jeg har kigget lidt på freelancer.dk, men er der ikke tale om en ansættelse
der?

Jeg har p.t. kun brugt dk.opslag.stillinger

Vi har et kundekartotek, der skal gøres til et online-kartotek.

Hilsen Ken

Fra : Pia

Dato : 15-05-02 21:56

"Ken Schultz" <kschultz@FJERNESmarketinglair.com> wrote in message
> Jeg har kigget lidt på freelancer.dk, men er der ikke tale om en
ansættelse
> der?

øh, nej, så er man da ikke freelancer. Jeg har stået på sitet, og jeg ønsker
absolut ikke fast ansættelse, men netop mindre web- og grafik opgaver.

mvh Pia Juul

http://www.fantopia.dk

Fra : Jesper Nielsen

Dato : 16-05-02 20:52

> [...]
> der?
>
> Jeg har p.t. kun brugt dk.opslag.stillinger
>
> Vi har et kundekartotek, der skal gøres til et online-kartotek.

Ken, du kan surfe forbi www.sharksforum.com de har det du beskriver i dit
indlæg.

//Jesper

Fra : FB

Dato : 17-05-02 07:42

http://www.sharksforum.com kan man det du efterlyser.

Det koster 20 at oprette spørgsmålet og personen, som udfører opgaven skal
betale 15% til Sharkforum.
Vi har lige brugt Sharksforum i forbindelse med et banner fremstilling og vi
fik rigtig mange henvendelser.

Vi har ingen relationer til Sharksforum.

Finn Bennetsen
bennetsen@web4me.dk
http://web4me.dk

Fra : FB

Dato : 17-05-02 07:44

UPS - Det samme svar har lige været der.

Kan man ikke slette sine egne indlæg?

Finn Bennetsen

Fra : FB

Dato : 17-05-02 07:44

Fra : FB

Dato : 17-05-02 07:47

Fra : FB

Dato : 17-05-02 07:47

Fra : FB

Dato : 17-05-02 07:47

Fra : FB

Dato : 17-05-02 07:47

Fra : FB

Dato : 17-05-02 07:47

Fra : FB

Dato : 17-05-02 07:51

Fra : Knud Berggreen

Dato : 17-05-02 22:46

On Fri, 17 May 2002 08:51:20 +0200, "FB" <bennetsen@web4me.dk> wrote:

>UPS - Det samme svar har lige været der.
>
>Kan man ikke slette sine egne indlæg?

Så vidt jeg ved skal man i Outlook Express markere indlægget,
højre-klikke og så slette/delete. Så skulle det vist nok forsvinde ved
synkroniseringen.
Ellers så er der en gruppe
dk.edb.internet.software.mail+news.outlook-express hvor den slags kan
besvares.

/Knud

--
Berggreen Shareware Registration Service
Denmark - Norway - Sweden - Finland - Germany - Austria