up and goes eller alm. bleer?
Fra : mimi

Dato : 15-05-02 14:08

Hejsa
Hvad er jeres erfaringer med up and goes i forhold til de almindelige med
tropper i siden?
Mvh Mimi

Fra : Sabina Hertzum

Dato : 15-05-02 14:52

"mimi" <a@a.aa> wrote in message
> Hejsa
> Hvad er jeres erfaringer med up and goes i forhold til de almindelige med
> tropper i siden?
> Mvh Mimi

min søn brugte up and go, da han ikke gad ligge ned og blive skiftet
mere.....
jeg synes de var smadder gode, fordi hvis der var stort i dem rev man dem
bare op i siden og gjorde rent som altid... og hvis ikke synes knægten det
var lækkert selv at tage dem af.....

samtidig blev han jo så stor efterhånden at han betragtede det som værende
en "baby ting" når man skulle bruge ble..... derfor blev de efterhånden
omdøbt til underbukse-bleer..... han synes det var alletiders.....

det eneste problem jeg synes der var med dem, var at hvis han tissede rigtig
meget om natten kunne de godt være utætte.... men det var ikke værre end med
andre bleer egentligt.....

--
knus sabina

Læs mine artikler på www.MandeZonen.dk
Spændende?? Vi kan altid bruge nye skribenter
send os en linie og lad os se hvad vi kan finde ud af.

Fra : Nina Hald

Dato : 15-05-02 19:06

Hej.

Jeg fandt ud af at når jeg skulle skifte buksebleen skulle alt tøjet af hver
gang, så jeg brugte dem kun i den periode hvor hun begyndte at kunne holde
sig og tage dem af og på når hun mente hun skulle på toilettet. De
almindelige med stropper kan man sagtenst skifte med bukserne nede om
knæene. Ellers synes jeg kun det har betydning psykisk for barnet, det
virker som om barnet føler sig ældre med buksebleer, men det kommer vel an
på hvad man selv fortæller.

--
Venlig hilsen Nina Hald
Fjern XX fra min e-mail hvis du vil skrive privat.

Fra : www.Tjekmig.dk

Dato : 15-05-02 18:51

Enig med Sabina. Up and goes er gode, bare ikke som natble.

MVH. www.tjekmig.dk

Fra : Annika

Dato : 15-05-02 19:02

> Hvad er jeres erfaringer med up and goes i forhold til de almindelige med
> tropper i siden?

Vi har brugt up and go bleer, lige fra vores søn passsede de mindste
af slagsen.
Vi har altid været utrolig tilfredse med dem ( vi bruger Libero ) de
falder aldrig af, føles ikke så babyagtige for børnene, og vores søn har
aldrig tisset igennem dem.

Venligst Annika

Fra : dortekn@worldonline.~

Dato : 15-05-02 19:22

Jeg kan bedst lide pampers bukseble - den strammer ikke så meget som Libero,
og der er desuden en tapestrip på så du kan lukke dem ordentligt.
De holder også min søn tæt om natten - hvilket Liberos ikke gjorde.

Dorte

Fra : zahbo

Dato : 15-05-02 21:34

Hej....

Vores Lea på 2 år er meget stolte af sine nye "trusser".
Hun havde selv ytret ønske om at komme af med bleen om dagen. Hvilket vi gav
hende lov til, da hun var god til at komme og sige til. Men uden ble, var
der for mange små uheld, og det var hun meget ked af, noget der gik hende
meget på. Der for købte vi nogle nye "trusser" til hende, og nu er det
sjældent at hun har uheld.
Så vi er glade for Up and Go ble typen.

Mvh
Rico