Soltek 75DRV-4
Fra : Peter

Dato : 15-05-02 13:16

Hej

Hvilket lydkort er der på et Soltek 75DRV-4 bundkort?

Der står et sted at det er et SoundBlaster Pro med en Avance AC97 chip.
Nogle siger at Avance AC97 ikke er så god igen.

Er dette bedre/dårligere end mit SoundBlaster 128?

Hilsen Peter

Fra : Deaster

Dato : 15-05-02 13:42

"Peter" <no_spam@no.where> wrote in message
> [...]
> Nogle siger at Avance AC97 ikke er så god igen.
>
> Er dette bedre/dårligere end mit SoundBlaster 128?

Nu er det ganske vist i min arbejdspc som der sidder et drv4 kort i, meen da
jeg hørte kvaliteten på det indbyggede lydkort, skreg jeg kortvarigt og
skyndte mig ind i vores serverrum for at finde et SB 128 kort, for det lyder
temmeligt meget bedre.

--
Mvh Jesper (Deaster)
På usenet repræsenterer jeg mig

Fra : Peter

Dato : 15-05-02 14:57

> [...]
> jeg hørte kvaliteten på det indbyggede lydkort, skreg jeg kortvarigt og
> skyndte mig ind i vores serverrum for at finde et SB 128 kort, for det

Damn - det var også det jeg tænkte.
Onboard er noget hø!

Takker - Peter

Fra : Kasper Hilligsøe

Dato : 16-05-02 10:33

Jeg er ganske godt tilfreds. Jeg bruger min pc til lidt spil og lidt mp3.

Kasper