Vertikaltekst
Fra : Henrik Woer

Dato : 15-05-02 11:51

Jeg skal lave et skem med temmelig mange punkter. Derfor ville jeg gerne
lave det sådan at den øverste linjes tekst kunne stå enten skråt eller
vertikalt så der blev bedre plads. Kan det lade sig gøre at definere i HTML
eller CSS så det kan ses i alle browsere eller skal jeg igang med et
grafikprogram?

Henrik

Fra : Jakob Andersen

Dato : 15-05-02 12:07

"Henrik Woer" <henrikxx@xxwoer.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
HTML
> eller CSS så det kan ses i alle browsere eller skal jeg igang med et

Hvis det skal ses i alle browsere skal du igang med et grafik program,
medmindre du kan nøjes med noget ala dette:

D<br />
i<br />
n<br />
T<br />
e<br />
k<br />
s<br />
t<br />

--
Jakob Andersen

Fra : Michael Kjeldsen

Dato : 15-05-02 12:54

> [...]
HTML
> eller CSS så det kan ses i alle browsere eller skal jeg igang med et

Kan huske jeg engang selv brugte det - kan dog kun huske ca. hvor jeg fandt
det. I et referencebibliotek, mener det var HTMLHelp 4.0
--
...::Michael Kjeldsen::....
==>www.criterius.dk<==