Hvordan skal jeg løse dette menyproblem?
Fra : Sissel Vedal

Dato : 07-02-01 00:15

Jeg skal gjøre om design på mine sider, og i og med at jeg begynner å få
ganske mange sider så ønsker jeg et menysystem som er enklere å oppdatere
enn det jeg har i dag.

Det jeg ønsker er en meny ganske likt det jeg har i dag (www.vedal.net), men
jeg ønsker at underlinkene skal "falle" ned når jeg trykker på hovedlinken,
dag ligger menyene i flere components. Hvordan løser jeg dette? Jeg er klar
over at det finnes javascript til dette, noen har jeg også prøvd, men jeg
vil nødig bruke javascript da ikke alle har dette enabled.

Hva foreslår dere?

Sissel Vedal
----------------------
www.vedal.net

Fra : Claus Schmidt

Dato : 10-02-01 02:32

"Sissel Vedal" ::
> ... jeg
> vil nødig bruke javascript da ikke alle har dette enabled.
>
> Hva foreslår dere?

Gruppen du har postet i omhandler clientside
scripts, altså f.eks. javascript. Du kan lave en
løsning med et serverside script i stedet, men
der skal du nok spørge i gruppen:

--
[claus]