Alslug?
Fra : Steen Suder

Dato : 14-05-02 22:48

Hvad skete der med ALSLUG?
www.alslug.dk svarer ikke....

--
Steen Suder
http://www.suder.dk/ - Nu med ønskeseddel!
ICQ UIN: 4133803

Fra : Allan Olesen

Dato : 14-05-02 23:00

Steen Suder <steen@suder.dk> wrote:

>Hvad skete der med ALSLUG?
>www.alslug.dk svarer ikke....

Har du prøvet at spørge fuldmægtigen eller registranten på
domænet?

--
Allan

Fra : Skunk

Dato : 15-05-02 19:40

Allan Olesen wrote:

> Har du prøvet at spørge fuldmægtigen eller registranten på
> domænet?

Er blevet hacket...

Kommer op efter eksamen...

Fra : Steen Suder

Dato : 15-05-02 23:04

Allan Olesen wrote:

> Har du prøvet at spørge fuldmægtigen eller registranten på
> domænet?

Det er mig
Jeg har bare ikke noget med ALSLUG at gøre, efter jeg flyttede fra
Sønderborg... det kunne være man skulle overdrage det...

Fra : Henning Petersen

Dato : 16-05-02 09:42

On Thu, 16 May 2002 00:04:25 +0200, Steen Suder <steen@suder.dk>
wrote:

> Jeg har bare ikke noget med ALSLUG at gøre, efter jeg flyttede fra
> Sønderborg... det kunne være man skulle overdrage det...

Jeg har i aftes mailet både Martin og Kim om problemet, men har ikke
fået noget svar endnu

--
Venlig hilsen / Best regards
   Henning

_H_P_C_o_n_s_u_l_t_ http://www.hpc.dk
Skoletoften 9, Blans http://www.turnsys.dk
DK - 6400 Soenderborg

Fra : Henning Petersen

Dato : 17-05-02 00:07

On Thu, 16 May 2002 10:41:38 +0200, Henning Petersen
<henning.petersen.020516@hpc.dk> wrote:

> Jeg har i aftes mailet både Martin og Kim om problemet, men har ikke
> fået noget svar endnu

Maskinen er åbenbart blevet knækket, så den er pt offline, for en
komplet reinstalation.

Fra : Allan Olesen

Dato : 16-05-02 17:58

>Det er mig