Skærme
Fijala 3554
Jeg tror snart min skærm eksploderer i ans~
Fra : Per Sommer

Dato : 13-05-02 17:06

Hej!

Min skærm (ca. 3 år gammel Mazellan 900 P fra Hansol) er begyndt på af og
til at give en højfrekvent kliklyd fra sig. Samtidigt ser det ud som om at
billedet trækker sig ind ad meget, meget hurtigt, for så at komme på plads
igen. Det tager ca. 1/10 af et sekund.

Intervallet mellem hændelserne er ca. 15-20 min. Det er begyndt at bliver
ret frustrerende, fordi jeg nærmest er begyndt at vente på det næste klik...
Næsten lige så slemt som kinesisk vandtortur.

Er den ved at være parat til udskiftning eller kan det mon rettes? Jeg håber
der er nogen, der har en ide om hvad det kan være.

Med venlig hilsen
P. Sommer

Fra : Lenny

Dato : 14-05-02 21:02

"Per Sommer" <ps_phero@hotmailREMOVETHIS.com> wrote in message
> [...]
håber
> der er nogen, der har en ide om hvad det kan være.

Min Hansol 900 begyndte også på det engang og stod helt af en måned efter.
Fik en ny fra Hansol, da min var under 3 år gammel. Hvis din ikke er fyldt 3
endnu vil jeg råde dig til at få den byttet med det samme.

MVH
Lennart

Fra : E.G.C.

Dato : 16-05-02 23:08

"Lenny" <lennartbj30_nospam_@hotmail.com> skrev i en meddelelse news:3ce16d67$0$3777$ba624c82@nntp01.dk.telia.net...

> "Per Sommer" <ps_phero@hotmailREMOVETHIS.com> wrote in message

Er der andre som er utilfredse med deres "Hansol" skærm omkring de 3 år kunne det være interessant om de ville skrive det her, jeg
kunne tænke mig at vide om der er mange. Min er 3 år og 5 måneder. den giver også af og til kliklyde. Den er ikke god at se på
mere, der mangler "lys" i den. Det hvide er ikke hvidt mere, men svagt gråt, nogle vil mene gult, og dermed er den næsten håbløs i
dagslys selvom jeg trækker for vinduerne. Jeg har nu måttet skrue helt op for "sol". Er der måske nogen der har en mening om dette
fænomen?

Mvh.

E.C.

Fra : Challenger

Dato : 21-05-02 19:16

Min KFC skærm gjorde det samme, og stod af efter ca ½ år....
Det sidste klik var dog en del højere og resulterede i sort skærm !!! :(