stik til strømforsyning til IBM bærbar
Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 14-05-02 16:31

Hejsa

Kablet til min strømforsyning til min tænkepadde ender i et underligt
stik med 3 runde ben.
Stikket er at se her:
http://www.volexpowercords.com/power_cords/powercord2.cgi?view=17036&cat
agory=3_conductor_plastic_detachable&area=other

Dvs, stikket hedder åbenbart 25AC5 eller IEC C5
Dette stik vil jeg gerne have i løs vægt så jeg selv kan montere en
(lang) ledning, istedet for at slæbe rundt på stikdåser og lign.

Nogen der kender et sted hvor man kan købe et sådant? Helst i Århus
eller postordre.

http://www.harrys-kaelder.dk/ - Nu med ulødigt content

Fra : Darkh

Dato : 15-05-02 11:04

> Nogen der kender et sted hvor man kan købe et sådant? Helst i Århus
> eller postordre.

Har du prøvet Århus Radiolager?
De plejer at være leveringsdygtig i den slags.

mvh
Jesper