Hvad er en baboon?
Fra : Maggie Æggesne

Dato : 14-05-02 12:10

På Aleksanderbands hjemmeside findes en pendant til det kendte Matadorspil,
der dog har lidt mere skumle bagtanker. Spillet hedder Matahor og går i al
sin enkelthed ud på at bygge kabiner på felterne der i dette spil
repræsenteres af diverse massageklinikker. Når man på et felt er indehaver
af tre kabiner har man, ligesom i Matador, mulighed for at udvide bedriften.
Ikke til et hotel, men til en Baboon. Nu kommer mit spørgsmål: Hvad er en
baboon?? Kan man få den i grøn? For så passer den til mine klinker på
badeværelset.
/Maggie

Fra : Bo Warming

Dato : 14-05-02 15:02

"Maggie Æggesne" <eaggegsne@kalmarforbundet.se> wrote in message
> [...]
bedriften.
> Ikke til et hotel, men til en Baboon. Nu kommer mit spørgsmål: Hvad er en

Baboon er egentlig en bavian men i slang en underskøn naturlig liderlig
abeagtig ædel-vild-sexbombe der leverer paradisisk samleje.

Under massage i EB-annoncer starter mange med A for at stå tidligt
og A BABOON er ofte brugt

Fra : P.N.

Dato : 16-05-02 14:34

> [...]
> Ikke til et hotel, men til en Baboon. Nu kommer mit spørgsmål: Hvad er en
> baboon?? Kan man få den i grøn? For så passer den til mine klinker på

En Baboon betyder Bavian, bavianen har en stor røv, prostituerede annoncerer
ofte med en Baboon. jeg ikke om det gør det lettere.
P.N.