Aprilia SR50 Ditech info
Fra : Kizach

Dato : 14-05-02 12:19

Hejsa

Jeg er blevet meget forelsket i denne maskine, er der nogen af jer der har
erfaringer med modellen ? Jeg ved ved godt den koster det blege men selvom
man nu har kronerne er det alligevel træls at skulle give 2000+ mere for at
få en topbox og en aprilla lås med- er der nogen der har et godt handelsfif
til at få lidt tilbehør med uden fordyrelse ?

Da jeg bor i Århus har jeg overvejet at købe hos Århus Scooter, er der nogen
der har erfaringer med dem- fx deres service eftersyn mm. Jeg husker et
indlæg fra ikke så længe siden om et Speedfight serviceeftersyn som ikke gik
så fedt (jeg ved godt at det ikke var ved ÅS).

Mvh
Kizach

Fra : Gert Vest

Dato : 15-05-02 06:46

Jeg har erfaring med Ditech'en.
Jeg er meget glad for den, den kører som en drøm, den ligger ekstremt godt
på vejen. Den styrer meget neutralt, det mærkes helt tydeligt at Aprilia har
erfaring med baneræs (jeg har også kørt MC i 5 år).
Min er afdroslet kører ca. 40 km/l. Jeg vejer 100 kg, så det betragter jeg
som fint.
Den kører ca. 90 km/t ( i følge speedometeret, optimistisk) ved vindstille.
Det er meget sjældent at den kommer under 80 km/t. Så skal der være ekstremt
meget modvind (stormvejr).
Har haft den oppe på 110 km/t.
Aprilia har problemer med at bremseskiver er "lige", så vær meget opmærksom
på det når du prøvekører, køb den ikke før den har en perfekt skive.
Forhandlerne har problemer med at få deres penge refunderet ved importøren
og han har problemer med Aprilia. Det har jeg fra min lokale knallertpusher.
Min skive slog først ved 70 km/t, vær meget opmæksom på det. Jeg har dog
endelig fået en ny på garantien og den virker.
Jeg har ellers ikke haft nogen problemer.
Jeg har også kørt "langtur" på den, 440 km, den er bare perfekt til dette.
Jeg er overbevist om at du ikke vil fortryde det, jeg har i hvertfald ikke.
Jeg har haft den siden 5-12-01 og har kørt 3800 km.
Skriv endelig hvis der er mere du vil vide, jeg har ingen erfaringer med
topboks på Ditech'en.

Med venlig hilsen

Gert Vest

Fra : Anders Sune Jensen

Dato : 18-05-02 17:43

> Gert Vest

Købte du din 'afdrosslet' eller hvad?? Jeg har hørt rygter om Gameboy-colour
for at fjerne begrænsningen.

MVH Anders