Bundkort/Processor/Køler
Fra : Gert Vest

Dato : 14-05-02 11:55

Hej !

Jeg påtænker at købe flg:

Athlon Palomino XP 1800+
A7V333-Raid ATX

Hvilken køler kan anbefales til ovennævnte.

Gert Vest

Fra : Martin K

Dato : 14-05-02 12:12

> Athlon Palomino XP 1800+
> A7V333-Raid ATX
>
> Hvilken køler kan anbefales til ovennævnte.

Jeg ville sige en Silent Viking fra Thermaltake, hvis den kan være der -
fysisk...

--
Martin K

Fra : Gert Vest

Dato : 15-05-02 06:15

Silent Viking fra Thermaltake

Jeg har læst lidt på lektien. Men jeg har ikke kunnet finde ud af om den kan
sidde på A7V333-Raid ATX.
Er der nogen der ved om den kan det ?

GV

Fra : Neo.dk

Dato : 16-05-02 14:05

> Er der nogen der ved om den kan det ?

ThermalTake Silent Viking kan uden problemer monteres på Asus A7V333

Mvh. Neo.dk

Fra : \(: MarlboroMan :\)

Dato : 14-05-02 13:52

"Gert Vest" <post@gertvest.dk> skrev i en meddelelse
> Hej !
>
> Jeg påtænker at købe flg:
>

> Athlon Palomino XP 1800+
> A7V333-Raid ATX
>
> Hvilken køler kan anbefales til ovennævnte.
>

> Gert Vest

En Alpha Pal 8045(T), med en 19 db Papst blæser.

/Kenneth

Fra : jensen

Dato : 14-05-02 16:23

> [...]
>

> Athlon Palomino XP 1800+
> A7V333-Raid ATX
>
> Hvilken køler kan anbefales til ovennævnte.

hvis du ikke skal oc, så køb en cooler master har to og køre dem på 7volt på
en xp1600 og TH1400 og de bliver max 54c , og det er uden kabinet blæser

jensen

Fra : Martin K

Dato : 15-05-02 08:26

> hvis du ikke skal oc, så køb en cooler master har to og køre dem på
> 7volt på en xp1600 og TH1400 og de bliver max 54c , og det er uden
> kabinet blæser

Hvordan kan det lade sig gøre? Jeg har en CoolerMaster model: DP5-6I11A. Den
får default strøm... (12?!?) og efter en gang MOHAA kan den da let svinge op
på en 58-59 C. Men den er hamrende stabil, og kører uden problemer, men
temperaturen er lidt høj...

--
Martin K