Risinge Hoved
Fra : Martin Nystrup Rasmu~

Dato : 14-05-02 10:24

Kender nogen til pladsen? Jeg har set den omtalt i "100, fine, fynske
fiskepladser". Er det besværligt at fiske med fluestang dér?

Mvh.

--
Martin Nystrup Rasmussen
Besøg Danmarks mest aktive forum for lystfiskeri:

Fra : Alex Linaa

Dato : 15-05-02 08:42

"Martin Nystrup Rasmussen" <nystrup@adslhome.dk> skrev i en meddelelse
> Kender nogen til pladsen? Jeg har set den omtalt i "100, fine, fynske
> fiskepladser". Er det besværligt at fiske med fluestang dér?

Er det ikke Ristinge Hale du mener?
Jeg kender ikke til noget Ristinge Hoved, men Ristinge Hale er et fladvandet
område hvor det er nemt at bruge fluestangen.
Ristinge klint tror jeg er en bedre fiskeplads, men her kan der være
problemer med plads i bagkastet.

Håber du kan finde hoved og hale i dette

vh
Alex

Fra : Martin Nystrup Rasmu~

Dato : 15-05-02 13:08

"Alex Linaa" <@nospam@a@linaa.com> wrote in message
> Er det ikke Ristinge Hale du mener?

Nej, det hedder også Risinge og ikke Ristinge - og så er det lige syd for
Kerteminde på Fyn. ;D Spørgsmålet er så, om der er en irriterende klint...

Men tak for svaret.

Mvh.

Martin

Fra : Alex Linaa

Dato : 15-05-02 14:47

> Nej, det hedder også Risinge og ikke Ristinge - og så er det lige syd for
> Kerteminde på Fyn. ;D Spørgsmålet er så, om der er en irriterende klint...

Øv for en flovmand!!! - Kan man nu heller ikke læse dansk længere?

Ja Ristinge ligger angiveligt ikke syd for Kerteminde, men derimod på
Langeland, så det bragte dig lige nøjagtigt så langt som du var fra starten.
Men du skulle nu prøve Ristinge Klint - Et fabelagtigt fiskevand

Med flov hilsen
Alex

Fra : Martin Nystrup Rasmu~

Dato : 15-05-02 21:58

> Øv for en flovmand!!! - Kan man nu heller ikke læse dansk længere?

Jeg bærer over med dig - ingen grund til panik. ;D

> [...]
starten.
> Men du skulle nu prøve Ristinge Klint - Et fabelagtigt fiskevand

Indrømmet, jeg har aldrig været på Langeland, men det kunne være, at jeg
skulle kigge nærmere på Ristinge Klint og fiskene dernede. :)

Mvh.

Martin