Hvor bliver de af ?????
Fra : ERIK

Dato : 06-02-01 22:10

Kan nogen fortælle mig hvor indlægene bliver af.
Den 27-01-01 skrev jeg "Diskos - farve og tegnskift ?" men nu kan jeg
pludselig ikke finde det mere. Heller ikke på søg.

Mvh. Erik

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 06-02-01 22:31

ERIK skrev i meddelelsen <1NZf6.566$1o.27806@news.get2net.dk>...
>Kan nogen fortælle mig hvor indlægene bliver af.
>Den 27-01-01 skrev jeg "Diskos - farve og tegnskift ?" men nu kan jeg
>pludselig ikke finde det mere. Heller ikke på søg.
>
>Mvh. Erik

Jeg kan se den der hedder:

Diskos-farve og tegnskift "ny"

fra den 27/1...........
--
M.v.h.
Jan Vestergaard

Fra : Morten Loui Tejlgaar~

Dato : 06-02-01 22:51

Hej Erik!
Gå ind i tools, derefter options, derefter maintenance, derinde finder du et
sted der siger downloaded messages will be deletet after 5 days. Fjern
fluebenet og du vil ikke se dine message forsvinde igen.
Hvordan du får den tilbage. Gå ind i det samme find på siden den der hedder
clean up now, tryk på den og remove, reset and delete messages, ikke
compact, men de tre andre. Derefter går du ud og trykker på newsgroup og
trykker reset list, den vil så begynde at downloade listen igen. Så går du
ind på den aktuelle newsgroup subscriber osv.
Held og Lykke

-Morten