Politiet skuffer!
Fra : .: [d33p blu3] :.

Dato : 13-05-02 20:36

Station2 på TV2 i aften, der hvor en ung mand eftersættes for
knallerttyveri...

Politiet truer med hundene? Det har de vel ikke ret til medmindre at den
unge mand
selv begynder at true politiet?

//Troels

Fra : Claus MC

Dato : 13-05-02 20:42

".: [d33p blu3] :." <puttitat@adslhome.dk> skrev i en meddelelse
> Station2 på TV2 i aften, der hvor en ung mand eftersættes for
> knallerttyveri...

*LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOL*

Det har han godt af...

/Claus

Fra : Michael Jensen

Dato : 13-05-02 20:47

> [...]
> knallerttyveri...
>
> Politiet truer med hundene? Det har de vel ikke ret til medmindre at den

Politiet truer ikke med hund!

Politiet eftersætter en idiot som har stjålet en knallert, og ikke vil give
op. Knallerten går i stå og han flygter vidre til fods inde i skoven, hvor
han så gemmer sig således at det ikke er muligt for politiet at finde ham.
Herefter tilkalder man hundepatruljen, og da hunden finder manden prøver han
igen af flygte hvorefter den snabber efter ham.

Kort sagt, politiet brugte tjenestehunden iflg. til at finde en tyv på
flugt.

Jeg kan ikke forstå hvorfor du finder politiet handling uforståelig, du har
nærmest sympati, med en person der stjæler anden mand ejendom.

VH

Michael Jensen

Fra : "H;P

Dato : 14-05-02 07:52

"Michael Jensen" skrev i en meddelelse
> Jeg kan ikke forstå hvorfor du finder politiet handling uforståelig, du
har
> nærmest sympati, med en person der stjæler anden mand ejendom.

Tjaa, han er vel også en af dem der brokkede sig helt vildt over politiet,
da der var landskamp mod Israel ?.

Politiet er ikke en flok forstående pæddagoer -" Nåååå, kom du til at stjæle
en knallert, det er vil nok synd for dig."-

Vil man ikke stoppe efter ordre fra ordensmagten....tja så må man sq føle.
Fatter man ikke en simple ordre så som -"Passer´ gaden "- ja så er man
kandidat til at blive arresteret.

1 stk bøde for at nakke en andens knallert.......FOR BILLIGT.

Hilsen

H;P

--
http://home1.stofanet.dk/FalkenDk <Snart Aktiv>
hpaalling@hotmail.com

Fra : Morten Christensen

Dato : 13-05-02 20:52

Hvis det stod til mig skulle de fanme også have lov at skyde efter sådan en
fucking knallerttyv. Prøv lige at tænke på hvor surt det må være at få
nakket din kværn!

--
Hilsen Morten Christensen

ICQ#: 143629522

Fra : Michael Jensen

Dato : 13-05-02 21:46

"Morten Christensen" <m-astrup@mail1.stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> Hvis det stod til mig skulle de fanme også have lov at skyde efter sådan
en
> fucking knallerttyv. Prøv lige at tænke på hvor surt det må være at få
> nakket din kværn!

ENIG! biltyve, knallertyve osv. slipper alt for let!

Fra : Mythos

Dato : 13-05-02 22:21

> [...]
en
> fucking knallerttyv. Prøv lige at tænke på hvor surt det må være at få

Man kunne indføre det samme som de har i nogle lande. Stjæler man, så bliver
hånden/hænderne kappet af

Kim Larsen

Fra : Morten Olsson

Dato : 14-05-02 08:18

"Mythos" <mythos@tdcadsl.dk> wrote in message

> [...]
> en
> >
> Man kunne indføre det samme som de har i nogle lande. Stjæler man, så

Skulle det så også gælde for alle dem der har "stjålet" deres windows /
office licenser
m.v. ?

Morten

Fra : Mythos

Dato : 14-05-02 09:32

> Skulle det så også gælde for alle dem der har "stjålet" deres windows /
> office licenser
> m.v. ?
>
> Morten

Begynder du at svede ? *GGG*

Kim Larsen

Fra : Morten Olsson

Dato : 14-05-02 16:31

> Begynder du at svede ? *GGG*
>
> Kim Larsen

Naturligvis ikke - men "jeg har en ven som måske...." du ved

hygge

Morten

Fra : Mythos

Dato : 14-05-02 16:45

> Naturligvis ikke - men "jeg har en ven som måske...." du ved
>
> hygge
>
> Morten

Ja, jeg forstår *LOL*

Kim Larsen

Fra : MegaFranz

Dato : 04-06-02 20:18

Folk som stjæler knallerter, skal fanme også bøde for det !!!
Hvad ville I sige til at det var jeres kværn som blev nakket af en snottet
knægt, som ikke har respekt for andres ejendom, og som vil skide på hvad der
er dit og mit???

Fra : RpR

Dato : 13-05-02 22:24

> [...]
> knallerttyveri...
>
> Politiet truer med hundene? Det har de vel ikke ret til medmindre at den

Gid den havde bidt nosserne af ham

--

- RpR
MopedGallery.com - More addictive than heroine

Fra : Michael Jensen

Dato : 13-05-02 22:56

> Gid den havde bidt nosserne af ham

Så havde han da i det mindste fået sig en lærestreg, nu får han blot en bøde
og så sker der ikke en skid mere i den sag! Det er fot latterligt!

Fra : Michael Thomsen

Dato : 14-05-02 07:05

Hørte i så den lille kommentar bagefter..

"Denne person kan se frem til en bøde"

En bøde.. Han skal sku have en kæmpe plet i sin streffe attest, og i
spjældet i 14 dage, sammen med en rokker som kan røvpule ham!

Fra : Anders Majland \(Rep~

Dato : 14-05-02 12:20

> "Denne person kan se frem til en bøde"

Og hvis ejeren af knallerten ikke har kasko kan han selv forsøge at få den
erstattet skaderne ved et civilt søgsmål mod tyven. Det ville lette
sagsgangen hvis "det offenlige" vill hjælpe med at kradse en erstatning
ind...

/A

Fra : .: [d33p blu3] :.

Dato : 15-05-02 23:00

> Gid den havde bidt nosserne af ham

Og det siger du med de film hvor du viser din scooters optræk
fra 0-90 km/t ?

//Troels