PGO Comet ----> Fjærnelse af blindrør, UDE~
Fra : TrAuN

Dato : 13-05-02 20:22

Hej NG.

Er det muligt at man kan få røret af, få dækket hullet, og få røret tilbage
på plads igen , uden svejsning? Problemet ligger sådan, at jeg ikke lige
kender nogen der har en.

Mvh TrAuN

Fra : Brian Axelgaard

Dato : 13-05-02 20:33

"TrAuN" <traun@softhome.net> skrev i en meddelelse
> [...]
tilbage
> på plads igen , uden svejsning? Problemet ligger sådan, at jeg ikke lige

Nej...det er der egentligt ikke. Sekundlim kan ikke holde til varmen

Fra : Allan Riise

Dato : 13-05-02 21:22

Brian Axelgaard <_I_HATE_SPAM_axelgaard@mail1.stofanet.dk> scribbled:
> tilbage
>
> Nej...det er der egentligt ikke. Sekundlim kan ikke holde til varmen

to komponent epoxy lim burde kunne holde til varmen, jeg bruger det selv i
mit krumtaphus !!!!

Venligst ...
--
-- Allan Riise -- ICQ 55853098
-- www.AriSoft.dk --

Fra : Michael Frederiksen

Dato : 13-05-02 21:32

"Allan Riise" <Ari06@AriSoft.dk> skrev i en meddelelse
> Brian Axelgaard <_I_HATE_SPAM_axelgaard@mail1.stofanet.dk> scribbled:

> to komponent epoxy lim burde kunne holde til varmen, jeg bruger det selv i
> mit krumtaphus !!!!

Til lejerne??
Der er jo oz locktite

Ellers kan en rørtang klemme røret sammen, så det er nogenlunde lukket!

--
Michael Frederiksen
Honda SFX - MC wannabie

Fra : Allan Riise

Dato : 13-05-02 21:56

> Til lejerne??
He he, det kunne se godt ud. Nej og det har jeg da heller ikke skrevet nogen
steder. Nej til at lukke hullerne i krumtaphjulet !!! Altså først en
korkprop, og så Epoxy...

Venligst ...

Fra : J

Dato : 14-05-02 06:54

"Allan Riise" skrev :

> He he, det kunne se godt ud. Nej og det har jeg da heller ikke skrevet nogen
> steder. Nej til at lukke hullerne i krumtaphjulet !!! Altså først en
> korkprop, og så Epoxy...

Nu bliver krumtaphuset jo forhåbentlig heller ikke
tilnærmelsesvis så varmt som afgangsrøret?

Fra : Michael Frederiksen

Dato : 14-05-02 19:24

> He he, det kunne se godt ud. Nej og det har jeg da heller ikke skrevet
nogen
> steder. Nej til at lukke hullerne i krumtaphjulet !!! Altså først en
> korkprop, og så Epoxy...

Nåhh.... kunne sq heller ikk lige få det til at hænge sammen!

Fra : Kennet Sørensen

Dato : 14-05-02 13:01

Du skal bare fylde bly i det.. du varmer det op og hælder det ind i potten
så blindrøret er det nederste punkt. på den måde slipper du med at skære
røret af og luk det. og svejse det på igen..

ps. kører selv med bly i min. og det holder. +politiet ikke tager potten pga
du ikke kan se det. :D

Fra : TrAuN

Dato : 15-05-02 10:31

Takker for alle de gode råd..
Nu har jeg noget at lave i læseferien *GG*

Fra : siamoto

Dato : 07-08-02 08:25

"TrAuN" skrev d. 13-05-02 20:22 dette indlæg :
> [...]
tilbage
> på plads igen , uden svejsning? Problemet ligger sådan, at jeg ikke

nej man skal svejse.
men save blindtamen helt af. og hvad skal man sætte ind som prop??
et stykke fladjern måske???

MhV.
Siamoto..

http://www.kandu.dk/