Browser
stl_s 3840
arlet 2470
søgemaskine i IE6
Fra : Per Frederiksen

Dato : 13-05-02 19:01

hej,

jeg bruger IE6 og winxp. Jeg vil gerne have udskiftet
standardsøgemaskinen, msn dims, til www.google.com.

Meen, jeg kan ikke finde nogle felter hvor jeg kan
indtaste denne nye søgemaskine.

Er der nogen der kan hjælpe??

tak

Per

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 13-05-02 19:25

Mon, 13 May 2002 20:00:49 +0200, skrev "Per Frederiksen"
<per@frederiksens.dk>:

>jeg bruger IE6 og winxp. Jeg vil gerne have udskiftet
>standardsøgemaskinen, msn dims, til www.google.com.

Nemmest ved hjælp fra
<http://www.google.com/intl/da/defaults.html>
--
med venlig hilsen
Knud

Fra : Per Frederiksen

Dato : 13-05-02 20:17

øøh, der mangler lige præcis en instruktion til IE 6
på den side. Ellers tak for tippet

mvh
Per

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 13-05-02 21:39

Mon, 13 May 2002 21:17:23 +0200, skrev "Per Frederiksen"
<per@frederiksens.dk>:

>øøh, der mangler lige præcis en instruktion til IE 6
>på den side

Nøjagtig samme måde som for IE 4 og 5.

Du downloader den fil, der er nævnt.

Fra : Per Frederiksen

Dato : 13-05-02 22:01

åh, ja - det virker jo, tak.

Dog synes det ikke at være muligt at søge fra
adresselinjen, uden at det igen bliver vha. MSN. Eller
har jeg igen misset noget :)

Google kommer heller ikke frem så en valgmulighed
under tilpas funktionen. Der er fortsat kun MSN.

mvh
Per