Hjemmeside med sommerhuse
Fra : Bo Baake

Dato : 13-05-02 17:45

Hej Jakob

Tak for dit svar. Jeg har kigget lidt på det, men jeg har ikke tid til at
sætte mig ind i asp osv lige nu.

Du skriver at du måske kunne lave en sådan side. Så check lige dette:
Jeg forestiller mig en side:
som jeg nemt selv kan redigere med nye billeder og tekst.
hvor jeg kan vise hvilke uger, der er optaget
+ evt andet, der giver mening

Lige nu er sommerhusene på disse sider. www.98464049.dk/sommer.htm (som jeg
selv har lavet)
og på http://maagaard.hypermart.net/ (som en anden har lavet)

Kom med et bud på, hvad sådan noget skal koste??????????????

Vh
Bo

Fra : Jakob Andersen

Dato : 13-05-02 18:01

"Bo Baake" <baake@98464049.dk> wrote in message
> Tak for dit svar. Jeg har kigget lidt på det, men jeg har ikke tid til at
> sætte mig ind i asp osv lige nu.

Ok, fair nok.

> [...]
> Jeg forestiller mig en side:
> som jeg nemt selv kan redigere med nye billeder og tekst.
> hvor jeg kan vise hvilke uger, der er optaget

Jeg har sendt dig en mail.

--
Jakob Andersen