Søge efter fil på computer?
Fra : Flemming C. Lund

Dato : 13-05-02 07:37

Jeg mangler et script, som gør, at man er i stand til at søge efter i en fil
på sin computer. Jeg skal bruge den ifm. en side, hvor man skal kunne
uploade et billede til en hjemmeside, og jeg vil derfor gerne have, at
brugerne skal kunne gennemsøge sin harddisk efter det billede, som
vedkommende vil sende. På nedenstående side, har Tuborg gjort brug af
funktionen:

http://www.tuborg.com/faceofthemonth.php?action=upload

Er der nogen der ved hvor jeg kan finde et script til formålet?

Fra : Peter Hindsgaul

Dato : 13-05-02 08:14

Flemming C. Lund wrote:

> Er der nogen der ved hvor jeg kan finde et script til formålet?

Der er en del forskellige i asp-arkiverne. Jeg bruger aspsmartupload
www.aspsmart.com . Der følger en stribe samples med, der bla. kan der du
efterlyser. Du skal dod have adgang til at installere en komponent på
serveren.
vh
Peter