Fartgrænse,? på 45 / 30 .
Fra : Rio

Dato : 13-05-02 02:29

Hej i Gruppen.
Hæv fartgrænserne, på 45 er.?
Hvad siger knallert.? / Bilisten, helt sikkert, ja. Men, så er det mc
kort, for noget mere irriterende end en 45 foran, er da strengt, men det er
vel også skattetænkning.
Nej 45 er for, og burde være standard for en almindelig knallert, også
ind i højre side, eller cykelstien hvor det er muligt, og mere regres for
bandit kørsel for begge.
Skal du køre hurtigere er det på mc, inclusiv kortet dertil , en knallert
aflægger en prøve, hvis de er under 18 år, imens du farer lige ud i
trafikken, måske uden erfaringen 45, er helt hen i vejret.Det er de også
for det meste, mærk vind og vand med de små hjul og de store skjolde, det er
uhyggeligt som vinden kaster med den og river i den, bare ved 70 km.t.
Rio.

Fra : Mythos

Dato : 13-05-02 05:53

"Rio" <retgjf@get2net.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
er
> uhyggeligt som vinden kaster med den og river i den, bare ved 70 km.t.

Hmmm, det med vind og vejr, det har jeg ny ikke oplevet, selv ikke i en
brandstorm, så den forstår jeg ikke. Så er du i mod at vi må køre som
knallerten er skabt til, er det fordi du lige har købt mc, og er ked af det
?

Kim Larsen

Fra : Brian Axelgaard

Dato : 13-05-02 11:29

"Rio" <retgjf@get2net.dk> skrev i en meddelelse

[Snip en masse jeg ikke forstod...]

Ja du må meget undskylde, men jeg kan ikke forstå bare én linie af hvad du
skriver. Jeg kan dog få fat på at du har noget i mod knallert 45´er, ik´?

Fra : Mythos

Dato : 13-05-02 13:29

> [...]
er
> uhyggeligt som vinden kaster med den og river i den, bare ved 70 km.t.

Har du selv prøvet en af disse knallerter, eller er det bare noget du tror
det du kommer med ?
Der hvor de laves, der er de lavet til at kunne køre 70 - 90 km/t, så det er
vist ikke det du hentyder til, eller ?
Nu har jeg kørt mere end 25.000 km på min Rally, der har kun været en skade,
og det var på grund af en bil der ikke kunne finde ud af hvor han skulle
placere sig i et vejkryds, og jeg kom bag ham. Da han endelig fandt ud af
noget, kom jeg i klemme. Er det dan slags du tænker på er noget møg ? Det er
da kun for os på knallerter der syntes det så.
Er det mon fordi det er at du har købt dig en motorcykel og du er bange for
at en EU-knallert skal kunne have samme hastighed som dig i byen, så kan jeg
godt følge dig, for det må være surt at ofre så mange penge på noget der kan
følges af en sølle EU'er.
Kørekort til en sådan fætter, for min skyld ingen alarm, det er nok det
eneste i denne sag vi kan blive enige om.

Kim Larsen

Fra : Tim Sørensen

Dato : 13-05-02 17:30

"Rio" <retgjf@get2net.dk> wrote in message
>.....mærk vind og vand med de små hjul og de store skjolde, det er
> uhyggeligt som vinden kaster med den og river i den, bare ved 70 km.t.

Hmm.. Det har jeg sgu aldrig prøvet :-/

Men sikke som du da kan hagle ned på Scooterne!
Du kan ikke være andet end en billist* så.

*(Billister = De værste)

--
Mvh....Tim Sørensen
http://www.dondata.dk/