Autoopdatering af side
Fra : Christian

Dato : 12-05-02 21:28

Hej gruppe.
Jeg har et problem som der sikkert er nogen her der kan løse for mig:
Jeg vil gerne at mit site bliver opdateret hver gang personer besøger mig.
Hvordan gøres dette lettest ?

På forhånd tak

Christian

Fra : Kasper Kyndsberg

Dato : 12-05-02 22:45

"Christian" <crandrup@dfif.dk> skrev
> Hej gruppe.
> Jeg har et problem som der sikkert er nogen her der kan løse for mig:
> Jeg vil gerne at mit site bliver opdateret hver gang personer besøger mig.
> Hvordan gøres dette lettest ?

Jeg er ikke helt præcist med på, hvad du vil. Er det at tvinge browseren til
at hente den nyeste version af din side på serveren og ikke fra cacheen? Er
dit ønske at opdatere en database el. på din server hver gang brugeren
besøger dig?

--
/Kasper
http://www.kyndsberg.dk

Fra : Christian

Dato : 13-05-02 03:49

Hej Gruppe

> [...]
Er
> dit ønske at opdatere en database el. på din server hver gang brugeren

Jeg er ked af hvis jeg var upræcis i min forklaring :) Ja - Jeg ønsker at
tvinge browseren til at hente den nyeste
version af min side på serveren.

På forhånd tak

Christian

Fra : Kasper Kyndsberg

Dato : 13-05-02 13:46

> [...]
>
> Jeg er ked af hvis jeg var upræcis i min forklaring :)
> Ja - Jeg ønsker at
> tvinge browseren til at hente den nyeste

Der er af og til nogle tråde om emnet:

<http://groups.google.com/groups?hl=da&lr=lang_da|lang_en&newwindow=1&thread
m=39389FD8.244F%40forum.dk&rnum=2&prev=/groups%3Fq%3Dhent%2Bnyeste%2Bside%2B
group:dk.edb.internet.webdesign.*%26hl%3Dda%26lr%3Dlang_da%257Clang_en%26new
window%3D1%26selm%3D39389FD8.244F%2540forum.dk%26rnum%3D2>

--
/Kasper
http://www.kyndsberg.dk