HJÆLP / MANUAL til Suzuki FZ 50
Fra : Flemming Jensen

Dato : 12-05-02 21:08

Hej NG

Jeg har set et par steder, at nogle har søgt efter en manual til sådan et
dyr.
Desværre har jeg ikke fundet nogen svar der indeholder LINKS eller andre
henvisninger til en sådan.
Er der nogen her i gruppen der kan hjælpe da jeg har en søn der lige har
købt en sådan, men mangler altså lige den der manual, så jeg kan få den
justeret rigtigt ind.
Hvis der ellers er nogen der kan skrive / fortælle lidt om justering af
karburator og / eller tænding vil jeg gerne have et par ord om disse emner.

mvh
Flemming

Fra : Gert Vest

Dato : 13-05-02 06:16

Til det med karburatoren.
Jeg skulle også prøve at justere karburartor på min.
Det skulle jeg aldrig have gjort, jeg fik den aldrig til at køre godt igen
Jeg læste da også i manualen, bagefter !!!! At den var
livstids-indstillet.
Så med mindre du absolut vil/skal, så lad være.

MVH

Gert Vest

Fra : Morten Lynnerup

Dato : 13-05-02 19:28

Hej!
"Flemming Jensen" <fcj@ping.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> dyr.
> Desværre har jeg ikke fundet nogen svar der indeholder LINKS eller andre

Man kan låne en på biblioteket. (de har ihvert fald en på hovedbiblioteket i
Aalborg)

Morten