Eepromt: Imei fejl!
Fra : Kent

Dato : 12-05-02 16:50

Jeg skulle lave imei nr. om på en 3330 men det gik galt.
jeg kan flashe telefonen, men ikke kontakte med datakabel!
når jeg tænder lyser dioderne, men intet display!!!
Kan i hjælpe???

Fra : Henning S Christians~

Dato : 12-05-02 17:24

Jeg kan - send den til mig sammen med en Check på 100 kroner så fixer jeg
den og returnere (returporto er incl de 100 spir) Mail mig for adresse info

--
Nokia TLF låses op - 75kr
Software opdateres - 75kr (hvis det er nokia 3210 kommer der 2 ekstra spil

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 12-05-02 18:15

Henning S Christiansen skrev:

>send den til mig sammen med en Check på 100 kroner

Handel hører ikke til i denne gruppe, brug venligst dk.marked.*

Er du ikke flink at skrive under det du svarer på (og klippe det væk
du ikke vil citere). Læs evt.

Din signatur er desuden for lang, læs evt.

FUT: dk.admin.netikette

venligst,
Lasse Hedegaard

--
Læs om netiketten på usenet: www.usenet.dk/netikette/
Ny på usenet? Kig forbi nyhedsgruppen news:dk.velkommen

Fra : Henning S Christians~

Dato : 13-05-02 08:30

Min signatur er nøjagtig som jeg ønsker den - og hvis du ikke kan læse mit
svar som det står SÅ LAD VÆRE

Fra : Carsten Steffensen

Dato : 13-05-02 09:37

"Henning S Christiansen" <Nospam-henning@mail.tdcadsl.dk> wrote in message
> Min signatur er nøjagtig som jeg ønsker den - og hvis du ikke kan læse mit
> svar som det står SÅ LAD VÆRE

Manden forsøgte blot venligt at gøre dig opmærksom på at du ikke helt følger
de regler for brug af usenet der nu engang er. Det er faktisk noget nemmere
at bruge usenet for alle hvis alle brugere følger de simple regler der er.
Hvis du insistere på at opføre dig sådan kommer du sikkert til at stifte
bekendskab med <plonk.wav> - lyden det giver når du rammer bunden af en
masse killfiltre.

Så kan du så få sagt undskyld og få rettet din sig

/Carsten Steffensen

Fra : Henning S Christians~

Dato : 13-05-02 19:20

Som sagt min signatur er som den skal være - herefter vil der ikke komme
flere kommetare (besvarelser) til dette herfra da det ikke høre hjemme i
dette forum

Fra : Carsten Steffensen

Dato : 13-05-02 19:34

> Som sagt min signatur er som den skal være - herefter vil der ikke komme
> flere kommetare (besvarelser) til dette herfra da det ikke høre hjemme i
> dette forum

<plonk.wav >

/Carsten Steffensen

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 13-05-02 20:52

Henning S Christiansen skrev:

>Som sagt min signatur er som den skal være

Næh. Læs http://www.usenet.dk/netikette/signatur.html og du vil se, at
den er 4 linier for lang.

>herefter vil der ikke komme flere kommetare (besvarelser) til dette herfra
>da det ikke høre hjemme i dette forum

Du har altså lært hvilke grupper der bruges til hvad? Dejligt - dvs.
så ved du nu også, at du skal holde handel i dk.marked.* ?

FUT: news:dk.admin.netikette (svar havner der, da debatten, som du
rigtigt siger, ikke hører hjemme i unlock-gruppen)

venligst,
Lasse Hedegaard

Fra : Bachelor

Dato : 14-05-02 23:26

"Henning S Christiansen" <Nospam-henning@mail.tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> Som sagt min signatur er som den skal være - herefter vil der ikke komme
> flere kommetare (besvarelser) til dette herfra da det ikke høre hjemme i
> dette forum

Det burde være åbenlys for enhver, at denne karakter af
en ubehøvlet dum usenetbruger må forventes at have den
samme arrogante holdning til dig og dine penge hvis du
skulle være så dum at have noget med det fjols at gøre.

"PLONK"

Fra : Thomas Madsen

Dato : 14-05-02 12:22

hej
ja det var jo ikke så godt, men hvorfor vil du lave den om ???
send den til mig så skal jeg gå på politistationen med den for dig. de kan
sikkeret hjælpe dig af med dit problem med den telefon..
Mvh Thomas
----
http://www.sitecenter.dk/simlaasen
stedet hvor der unlockes mobilos FRA KUN 20 kr. også nyt softvare ring
60610961
---

Fra : Kent

Dato : 18-05-02 21:24

Imei nr. skal ændres for den er stjålet, og teleselvskaberne vil ikke lade
makkeren ringe fra den!!!